niedziela, 25 maja 2014

Wawel Kraków - Lot Balice 24.05.2014

Fotorelacja wraz z opisem z meczu 22 kolejki A klasa Kraków II sezon 13/14.












Wawel Kraków - Lot Balice 24.05.2014 (1-1) 7-Poziom  
Att:10 H:11:00 Cena: 0zł FOT MOV
Stadion Wawel Kraków


Przed meczem niedaleko rynku można było usłyszeć wśród przewodników wycieczek: "No to idziemy na Wawel". Musieli jednak po drodze zabłądzić (:P) ponieważ na meczu było raptem około 10 widzów. Ja na stadion trafiłem na szczęście bez problemu. Po drodze zahaczyłem jeszcze około godziny 10:00 o stadion Wisły Kraków. Plan był taki aby kupić bilety na mecz Wisła-Górnik, zobaczyć mecz Wawelu o godzinie 11:00, zobaczyć mecz Wisły o 13:00 (musiałbym wtedy urwać się trochę z Wawelu, ponieważ oba stadiony dzieli ponad kilometr. Niestety popsuł się system biletowy na Reymonta. Musiałem zdecydować czy idę spotkanie na Wisły, czekając na naprawę systemu lub na mecz Wawelu. Wybrałem jednak drugą opcję czyli jak pierwotnie zakładałem. Wpływ na decyzję miało też to, iż byłem już na Wiśle ale mimo wszystko chyba jeszcze w tym roku znowu się tam pojawię. 


Gospodarze na zielono.


Wawel ma podobno jedną z ostatnich drewnianych trybun w kraju, która posiada też... metalowe elementy i plastikowe krzesełka. Już będąc w pobliżu niej czuć unoszący się zapach starego drewna. Ostatnio przeczytałem, że ma tu powstać nowa trybuna, dlatego należało ją szybko zaliczyć w czasie meczu co też uczyniłem.


Wawel to klub wojskowy, który za 5 lat będzie obchodził 100-lecie istnienia.

Słońce mocno grzało w czasie meczu. Rezerwowi gospodarzy woleli zasiąść w cieniu na trybunie.


Stanowiska na laptopy, bez gniazdek. :P





Jak widać goście wystawią na boisko nawet zawodnika o kulach jakby zaszła taka potrzeba.




Sektor na środku boiska posiada specjalny taras wraz z jednym starym krzesłem. :)



Ten but jeżeli dobrze pamiętam, pochodzi ze stadionu krakowskiej Wisły.









Spotkanie stało na słabym poziomie na co wpływ na pewno miała pogoda. Bramki jednak padły. Do przerwy prowadzili gospodarze. W drugiej połowie goście wyrównali i właśnie wynikiem 1-1 zakończyło się to spotkanie. 7 i 11: takie pozycje zajmują odpowiednio obie drużyny po tej kolejce.

Na koniec elewacja trybuny krytej, która ozdobiona jest przez kolorowe graffiti.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz