niedziela, 8 września 2024

1. FC Poruba (Ostrava) - TJ Klimkovice 08.09.2024

Fotorelacja wraz z opisem z meczu: Moravskoslezský kraj A1A Ostrava - MěP muži.

Mecz 2024: 75

Stadion: #568

 

 

 

 

 

 

1. FC Poruba (Ostrava) - TJ Klimkovice 08.09.2024 (8-1) 8-Poziom

Att: 500 H: 16:00 Cena: 0 Kc MOV

Stadion Sportovni areal Poruba (Ostrava)


Moja już trzecia wizyta w tym roku w tym miejscu. Wcześniej byłem na meczu futbolistów, oraz piłkarzy. Oba odbyły się na sztucznej murawie. Dzisiaj przyszedł czas na zaliczenie głównego stadionu.

Mecz pięknie zapowiadany na plakatach min. info o biletach, a raczej jak się okazało, był to świstek z numerkiem. Nie kupiłem, a przez to olałem szansę na wygranie wycieczki do Egiptu.

Wstęp w cenie 50 Kc nie był obowiązkowy. Zysk miał być przeznaczony na onkologię dziecięcą.

Stadion po remoncie ładnie się prezentuje. Dużym minusem obiektu jest brak dachu i brak tablicy świetlnej. Oba te elementy znajdują się chociażby na leżącym tuż obok, sztucznym boisku. Ponadto, chyba po raz pierwszy spotykam się z sytuacją kiedy stadion po remoncie, posiada nie plastikowe krzesełka, a nowe ławki.

Zestaw przedmeczowy.



Poruba na niebiesko.











Drugi mecz weekendu w Czechach i druga zagadka z dokładną nazwą drużyny gospodarzy. Po wczorajszym Realu Liskovec, dzisiaj należy wspomnieć o Porubie. Oficjalnie obecnie drużyna nosi nazwę 1. FC Poruba – Petřvald na Moravě, z.s. z uwagi na jakąś fuzję z Petrvaldem. Ja jednak pozostawię nazwę pierwotną.





























Serwis fotbal.cz wskazał, iż na meczu było 500 widzów. Dokładnie przeliczyłem na podstawie zdjęć i własnej obserwacji i ta liczba jest poprawna. Za często się to nie zdarza wspomnianemu serwisowi.






Pan z lewej (kibic-porządkowy) jest na każdym meczu.





















Fani Poruby, chyba na każdym meczu odpalają pyro i nie inaczej było i tym razem.






Gospodarze na dużym luzie wygrali spotkanie 8-1. Jedyny gol dla gości na 4-1, padł tuż przed przerwą. Ja nagrałem jedno trafienie tj. na 3-0 w momencie kiedy spiker informował jeszcze o drugiej bramce - Link.


Był to szósty dzień z rzędu z meczem. Passa możliwa dzięki urlopowi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz