niedziela, 15 września 2024

Piast Gliwice - Puszcza Niepołomice 15.09.2024

Fotorelacja wraz z opisem z meczu: Ekstraklasa.

Mecz 2024: 78

 

 

 

 

 

 

 

Piast Gliwice - Puszcza Niepołomice 15.09.2024 (1-1) 1-Poziom

Att: 5779 H: 12:15 Cena: 40 zł MOV


Na niedzielę już jakiś czas temu, zaplanowałem sobie dwa mecze. Mowa o domowych spotkaniach Piasta Gliwice i Walki Zabrze. Szczęśliwy traf chciał, iż oba kluby nie powinny mieć problemu z podtopionymi murawami (pierwsza pewnie z dobrymi drenami, a druga sztuczna). Było to o tyle istotne, iż tego weekendu południowy-zachód Polski nawiedziły powodzie.

Od 1998 roku to kolejny rok w którym nieprzerwanie widziałem chociaż jeden mecz Ekstraklasy. Ogólnie był to mój 90-ty mecz polskiej Ekstraklasy.


Mistrz Polski - tego im nikt nie odbierze.

Fani Puszczy w liczbie około 130. Dopingiem przypominali kibiców siatkarskich.




Piast na czerwono-niebiesko.




Na linii sędziowała mecz 36-letnia Pani Paulina Baranowska.


Fotki z meczu tym razem tylko telefonem. Aparat został w aucie.





Po trwających kilka dni intensywnych opadach, w niedzielny poranek wyszło słońce.










Jak to Ekstraklasie, pierwsza połowa zakończyła się wynikiem 0-0. W drugiej połowie najpierw na prowadzenie wyszli goście, po precyzyjnym strzale z pola karnego w długi róg bramki. Po ręce zawodnika Niepołomic w polu karnym, Piast wyrównał z rzutu karnego. Na meczu momentami mocno się nudziłem, ale druga połowa na pewno była lepsza od pierwszej.

Była to moja druga wizyta na tym stadionie w tym roku i w przeciągu 1,5 miesiąca. Wcześniej byłem na domowym meczu ukraińskiej drużyny z Żytomierza w Euro Pucharach.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz