sobota, 4 listopada 2023

Sokol Kozmice - FK Stary Jicin 04.11.2023

Fotorelacja wraz z opisem z meczu: Moravskoslezský kraj ČPP I.A třída mužů sk. A.

Mecz 2023: 96

Stadion: #541

 

 

 

 

 

 

 

Sokol Kozmice - FK Stary Jicin 04.11.2023 (1-1) 6-Poziom 

Att: 85 H: 10:30 Cena: 40 Kc MOV


Stadion w Kozmicach widziałem wcześniej wiele raz w drodze na inne mecze. Na tyle mi się spodobał, że od jakiegoś czasu miałem go na mojej liście do zaliczenia. Ponadto wiedziałem, że mają ładne bilety i się nie zawiodłem. W czeskich niższych ligach, własny kolorowy bilet, nie jest taką oczywistą sprawą.

Droga, którą wielokrotnie przejeżdżałem obok stadionu. Tym razem już jestem prawie na miejscu.


Nie wiem co to za loga. MLS to akurat coś kojarzę :P.



Trybuna fajna, bo zadaszona.



Knajpa.



Przy barze na tablicy korkowej powieszono bilety rywali z tego regionu. Część z nich posiadam.

Widok z balkonu knajpy.



Tego dnia dzieci nie bawiły się na placu zabaw.


Duży stolik, głównie na jedzenie i nieco z  tyłu mniejsze blaty na piwo.



Wynika z tego, iż fani gospodarzy, mogą korzystać z wyrobów tytoniowych na trybunie.


Gospodarze na niebiesko-żółto.






Na trybunie, słońce świeciło mocno w ryj, więc szybko zmieniłem sektor.




















Tego dnia szczególnie nastawiałem się na catering meczowy. Zdarza się to już nie pierwszy raz, iż akurat wtedy dany klub nic nie sprzedaje. Nie inaczej było i na drugim meczu tego dnia. Rzadko spotykane, aby w ciągu dnia trafić na dwa takie mecze w Czechach.

















Pierwsza połowa bez goli. Może nie była nudna, ale ciekawa też nie. Na początku drugiej połowy padły dwie bramki meczu. Najpierw zawodnik gospodarzy otrzymał długą piłkę w okolicę narożnika pola pięciu metrów, po czym strzelił bardzo precyzyjnie nad bramkarzem, pod poprzeczkę. Gol na 1-1 padł z wolnego. Typowy "szczur" i piłka wpadła tuż przy słupku - Link.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz