niedziela, 12 listopada 2023

FK Bospor Bohumin - FK SK Polanka nad Odrou (Ostrava) 12.11.2023

Fotorelacja wraz z opisem z meczu: Moravskoslezský kraj Divize F (A2F).

Mecz 2023: 102

 

 

 

 

 


 

FK Bospor Bohumin - FK SK Polanka nad Odrou (Ostrava) 12.11.2023 (2-2) 4-Poziom

Att: 210 H: 14:00 Cena: 50 Kc MOV


Areal legendy Pavla Srnicka.

Mały skandal przy wejściu, ponieważ obecnie nie ma już biletów na ten klub, a są płatne programy w formie biletu. Na "pocieszenie" kasjera powiedziała, iż program uprawnia do losowania nagród. Oczywiście i tak nie wygrałem.




Na ten zimni stadion hokejowy, który stoi tuż obok boiska, wybieram się już niebawem.





Bohumin na niebiesko. Była to moja czwarta wizyta na FK na tym stadionie i zupełnie przypadkiem, po raz drugi wybrałem mecz, kiedy ich rywalem była drużyna z Polanki.




Trybuna główna ładnie się prezentuje.









Pierwszym znanym bramkarzem w takim kasku był Petr Cech. Obecny bramkarz reprezentacji Czech też nosi kask. Jak widać, bramkarz Polanki również.










Trybuna jesienna.

"Cigaro"było bardzo dobre. POLECAM.




Na meczu spotkałem pięcioosobową bydgoską ekipę z Pawłem na czele. Paweł prowadzi stronę Wilki na stadionach.



W tym wysokim budynku jest hotel. A taki jest widok z jednego z pokoi na boisko - Link.



FK Bohumin ma ciekawy goal song. To jakaś skoczna muzyka "paparapa" Próbka jest na moim skrócie filmowym.










Gospodarzom fajnie ułożył się ten mecz. W drugiej minucie prowadzili 1-0 a do przerwy 2-0. W drugiej połowie dwukrotnie strzelili goście. Gol na 2-2 jest dostępny tutaj - Link.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz