sobota, 4 listopada 2023

TJ Velka Polom - Slavie Trebovice 04.11.2023

Fotorelacja wraz z opisem z meczu: Moravskoslezský kraj CANIS I.B třída mužů sk. B.

Mecz 2023: 97

Stadion: #542

 

 

 

 

 

 

TJ Velka Polom - Slavie Trebovice 04.11.2023 (3-1) 7-Poziom 

Att: 120 H: 14:00 Cena: 30 Kc MOV


Miałem ciężko orzech do zgryzienia, jaki wybrać drugi mecz tego dnia. Brałem pod uwagę rejon, gdzie byłem na pierwszym meczu tego dnia. Zrobiłem dokładne rozeznanie ze strony Trzi Rogi Elwer i z 7 stadionów wybrałem trzy: Suche Lazce (czeskie Lazio z ciekawymi mini trybunami z drewna), Horni Lhota (ławki rezerwowych na dwie osoby) i Velka Polom. Co do ostatniej opcji, przekonała mnie ładna nowa trybuna główna. Nie wiedziałem jakie bilety zastanę na miejscu, ale jak widać opłacało się zaryzykować.

Już pawie na miejscu, chociaż blisko stadionu nieco pobłądziłem. Pamiętajcie aby na GPS ustawić dokładny wjazd na teren stadionu, a nie środek boiska :P. Nawet na wioskach, zabudowania mogą być gęste.

Niedaleko stadionu, chyba jakaś czeska telewizja miała siedzibę.


Z lewej trybuna a po prawej knajpa.

Cateringu nie było, ale tuż obok stadionu jest stacja paliw.

Oryginalne ławki rezerwowych.

Kasa biletowa :P.




Okazała trybuna główna z...

...otworami klimatyzacyjnymi. :P


Przyznać muszę, iż widok z trybuny był rewelacyjny. Fajnie widać w oddali przemieszczające się pojazdy, drogą w stronę stadionu (fotki poniżej).

Na meczu młodzi fani prowadzili doping. Wesoły był gość z megafonem, który do mikrofonu przekazywał nawet swoje odczucia na temat przebiegu meczu :P.

Na zdjęciu jakiś kantorek W-F-isty.


Najlepsza osobowość spikerska w Czechach jest chyba w tym klubie. Niesamowity głos starszego Pana, który żywiołowo rozkręcał miejscową publiczność. Słychać go na moim filmie (link u góry).

Gospodarze na niebiesko. Klub posiada swój hymn. Czesi są mistrzami przeróbek piosenkarskich. Tutaj wykorzystano utwór Igraj moja Hrvatska (Zaprešić Boys). Ładnie to nawet wyszło, co także jest na filmie.






















Balkonik w klubowej knajpie.


Knajpa.


Z tym wyborem alkoholami w klubowej knajpie to gospodarze mogliby się bardziej postarać :P.

Najlepsze miejsce na śniadanie :P.

Boczne boisko posiada okazałą trybunę.




Na stadionie były też i wulgaryzmy :P.


Trybuna główna w pełnej okazałości. Co ciekawe nie jest umieszczona na samym środku boiska, ponieważ z lewej strony, trzeba było zmieścić dwie mniejsze trybuny :P.




Tutaj za bramką, chyba klatka gości.






Wynik meczu zmieniał się następująco: 1-0, 2-0, 2-1 i 3-1.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz