środa, 7 września 2022

Inter Petrovice (Petrovice u Karvine) - Lokomotiva Petrovice (Petrovice u Karvine) 07.09.2022

Fotorelacja wraz z opisem z meczu: Pohár OFS muži.

Mecz 2022: 93

 

 

 

 

 

 

Inter Petrovice (Petrovice u Karvine) - Lokomotiva Petrovice (Petrovice u Karvine) 

07.09.2022 (2-1) Okręgowy Puchar Czech (Karvina)

Att: 125 H: 17:00 Cena: 0 Kc MOV





W oczekiwaniu na mecz w środku tygodnia.

Na mecz udałem się rowerem.

Stadion Interu to najbliżej położony, zagraniczny obiekt piłkarski od mojego domu. Od mojej poprzedniej wizyty tj. 4 lata temu, trybuna wzbogaciła się o krzesełka. Wtedy także byłem na tym samym meczu derbowym z tą różnicą, iż drużna gości była pod szyldem rezerw - Link.

Gospodarze niczym słynny Inter z Mediolanu tj. na niebiesko-czarno.


Drużna gości, obecnie nie jest już tak mocna jak kilka lat temu. Wtedy czwarty poziom rozgrywkowy, dzisiaj ledwo szósty. Inter z kolei gra w siódmej lidze.








Reklama zamku w Petrovicach. Polecam odwiedzić.










Chyba rzadko spotykane, aby szatnie dla zawodników były na pierwszym piętrze budynku klubowego.



W czasie meczu prowadzony był doping z bębnem, przez miejscową młodzież. Próbka dopingu na filmie na YT.












Do kolejnej rundy Pucharu awansował niżej notowany Inter. Przegrywał już w tym meczu 0-1, ale zdołał doprowadzić do wyniku 2-1. Bramka na 1-1 - Link. Strzał na pustą bramkę przez drużynę Interu - Link. Tym sposobem pobiłem rekord pełnych meczów w ciągu roku tj. 93 (wszystkie pełne w tym West Ham - Zlin, który trwał 60 minut).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz