niedziela, 18 września 2022

LKS Kończyce Małe - Victoria Hażlach 18.09.2022

Fotorelacja wraz z opisem z meczu: A-klasa Skoczów.

Mecz 2022: 100

 

 

 

 

 

 

 LKS Kończyce Małe - Victoria Hażlach 18.09.2022 (1-1) 7-Poziom

Att: 100 H: 16:00 Cena: 5 zł MOV  


W tym roku w czasie długiego urlopu, nie zaliczyłem żadnych dalszych meczowych eskapad. Wypoczynek jednak rozpocząłem i zakończyłem tym samym niedzielnym dwupakiem tj. Skrbeńsko + Kończyce Małe. Dwa tygodnie temu zapłaciłem 7 zł za wstęp. Tym razem, oglądając początkowo mecz zza siatki, na przeciwko głównej trybuny, porządkowy skasował 5 zł. Dodać należy, iż nie zawsze odbywa się tam sprzedaż.

Gospodarze na czarno.


Fajne te koszulki, ze złotymi elementami i dużym logo.



Trzeci mecz weekendu i trzeci na rowerze, to chyba rekord :P.















Pod koniec meczu, ładnie wyszło słońce.












Mecz zakończył się wynikiem 1-1. Wyrównujący gol gospodarzy - Link. Był to mój setny mecz w tym roku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz