środa, 28 września 2022

Polonia Marklowice - Górnik Radlin 28.09.2022

Fotorelacja wraz z opisem z meczu: Okręgowy Puchar Polski (Rybnik).

Mecz 2022: 104

 

 

 

 

 

 

 

Polonia Marklowice - Górnik Radlin 28.09.2022 (1-3) Okręgowy Puchar Polski (Rybnik)

Att: 100 H: 16:00 Cena: 7 zł MOV 


Kolejny już w tym roku obiekt piłkarski, który odwiedzam po 10 latach. Od poprzedniej wizyty bilet potaniał o złotówkę. Wtedy był to jednak piąty poziom w wykonaniu klubu z Marklowic. Dzisiaj grają w A-klasie, ale ja wybrałem się na środowy mecz pucharowy, gdzie podejmowali gości z Radlina z okręgówki.


A co na trybunie robi ten młotek :).

Miejsca na stopy zostały należycie przygotowane.

Dopiero na meczu zorientowałem się, iż klub Polonia, obchodzi w tym roku 100-lecie istnienia.


Gospodarze na biało-czarno.

Przyznać należy, iż obiekt jak na warunki A-klasowe, robi duże wrażenie. Pod trybunami jest także bardzo przestrzenne WC. Będąc tam, czułem się jakbym poszedł za potrzebą na stadionie na poziomie europejskim.


















W okolicy dostrzegłem tylko jeden dom. Widoki z balkonów są tam pewnie piękne :).






Wychodząc nieco wyżej, na nasyp, obiekt robi na prawdę duże wrażenie.



















Wynik zmieniał się następująco: 0-1 (Karny - film u góry), 1-1 (Kuriozalna bramka nr 1. Bramkarz wyszedł do piłki, którą zamiast złapać, nabił przeciwnika i piłka wturlała się do bramki), 1-2 (Karny - film u góry), 1-3 (Bramkarz wyszedł przed pole karne, źle wybił piłkę i przeciwnik strzelił do pustej bramki z około 30 metrów. Przez miejscowych został określony szumnie Nojerem).


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz