sobota, 24 września 2022

UKS RIO Pielgrzymowice (Kobiety) - LKS Bestwina (Kobiety) 24.09.2022

Fotorelacja wraz z opisem z meczu: IV liga kobiet grupa: śląska II.

Mecz 2022: 101

 

 

 

 

 

 

 

UKS RIO Pielgrzymowice (Kobiety) - LKS Bestwina (Kobiety) 

24.09.2022 (0-3) 5-Poziom-Kobiety 

Att: 35 H: 11 Cena: 5 zł MOV

Stadion Strażak Pielgrzymowice 


Szok i niedowierzanie. Drużyna gospodarzy gra w ostatniej lidze i jest na ostatnim miejscu a pomimo tego mecz był biletowany. Wcześniej co prawda widziałem info o biletach na facebooku, ale musiałem pojechać i sprawdzić osobiście. W dodatku mowa tutaj o kobiecej piłce. Jak widać na zdjęciu, bilet bardzo ładny, bo kolorowy. Ciekaw jestem skąd wzięła się nazwa RIO. Może klub inspirował się Brazylią?

Pałacyk, który znajduje się...

...nieopodal stadionu.

Gospodynie w białych koszulkach.



Przed meczem, przyuważyłem agresywnie jadące auto z muzyką na tzw. full. Wysiadła z niego bramkarka gości, ubrana już na galowo.

Co prawda to tylko mecz kobiet w najniższej lidze, ale musiałem odwiedzić najbliżej domu grający klub pań.


Ależ włosy :).



















Bileter nie oszczędził nawet dochodzących kibiców w tym kobiet. Każdy płacił 5 zł.


Doświadczona zawodniczka drużyny UKS RIO.

















Chociaż na boisku często można było zaobserwować wiele chaosu i tzw. piłkarskiej młócki, ale mi tam się podobała taka odmiana w postaci meczu piłkarskiego. Mało tego, nie wykluczam w najbliższym czasie ponownej wizyty. W tym meczu drużyna gości zasłużenie wygrała 3-0.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz