sobota, 4 września 2021

Zgoda Zawada Książęca - Przyszłość Rogów 04.09.2021

Fotorelacja wraz z opisem z meczu: A-klasa Racibórz. Sezon: 2021/2022.

Mecz 2021: 48

Ground nr 473

 

 

 

 

 

Zgoda Zawada Książęca - Przyszłość Rogów 04.09.2021 (0-3) 7-Poziom

Att: 45 H: 16:00 Cena: 5 zł MOV


Bileter najpierw zapomniał dać mi wejściówkę o którą się upomniałem, a potem nie zauważył, że dał mi dwie :P. Na bilecie drużyna gości, data, godzina - brawo!


Piękna trybuna. Masywny żelbet, niczym na nowych stadionach. Po drugiej stronie była druga podobna.


Trybuna dla tłumów.



No to Hej.


Gospodarze na biało.

To mój drugi mecz tego dnia i drugi w podokręgu raciborskim.








Trybuna dwupoziomowa.







Jeden z kibiców upodobał sobie miejsce tuż przy boisku.

Każda z masywnych trybun, miała swój kamyczek ozdobny.






Goście dość łatwo wygrali ten mecz 3-0. Pierwszego i drugiego trafienia nie nagrałem, ale należy się opis: 0-1: Piękny pół lob w długi róg bramki z odległości 10 metrów. 0-2: Bramkarz gości przekopuje całe boisko, obrońca z i bramkarz Zawady, nie dochodzą do porozumienia i przeciwnik trafia do pustej bramki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz