niedziela, 12 września 2021

Puma Darzlubie - Sokół Strzelno 12.09.2021

Fotorelacja wraz z opisem z meczu: B-klasa Gdańsk I. Sezon: 2021/2022.

Mecz 2021: 52

Ground nr 476

 

 

 

 

 

Puma Darzlubie - Sokół Strzelno 12.09.2021 (4-0) 8-Poziom

Att: 30 H: 11:00 Cena: 0 zł MOV 


Wczoraj na pomorzu widziałem jeden mecz. Na niedzielę zaplanowałem sobie aż trzy. Niniejszy Podokręg chyba wiedział, że przyjadę, bo spotkania zaplanowano na godzinę 11:00, 13:30 oraz na 16:00. Odległości miedzy stadionami także nie były duże! Bez auta nie byłoby jednak tak wesoło.

Budynek klubowy.


Tutaj chyba sektor rodzinny.



Zaskoczył mnie bardzo dobry stan murawy. Trzeba było tylko usunąć takie o to niespodzianki...

...pozostawione przez krety.

Ławki rezerwowych, najprostsze z możliwych.

Na takim rowerze przyjechał miejscowy 71-kibic, któremu w czasie meczu buzia się nie zamykała. Ponadto musiał go słyszeć cały stadion, ponieważ był aż tak głośny. Opowiadał o wszystkich członkach swojej rodziny. Chwalił się, że trenuje boks cyt. "lewą ręką szpital, prawą zabijam" :)

Goście ze Strzelna wystąpili w strojach niczym Atletico Madryt.







Zawodnikom gospodarzy odklejały się numery z koszulek. Śmiali się nawet z samych siebie, że są niczym Rubin Kazań w Bielsko-Białej. Jak wiadomo, byłem także na tym meczu.

Po lewej wspomniany nietypowy kibic.




















Gospodarze wygrali 4-0. Bramka na 2-0 padła z karnego którą nagrałem. Dwie ostatnie bramki, padły po ładnych uderzeniach z dalszej odległości pod poprzeczkę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz