środa, 1 września 2021

Naprzód Żernica - Walka Zabrze 01.09.2021

Fotorelacja wraz z opisem z meczu: A-klasa Zabrze. Sezon: 2021/2022.
Mecz 2021: 46

 

 

 

 

 

 

Naprzód Żernica - Walka Zabrze 01.09.2021 (8-2) 7-Poziom

Att: 40 H: 17:00 Cena: 0 zł MOV

 

Chociaż blisko nie mam, mecze w Żernicy to dla mnie nie pierwszyzna i pewnie jeszcze nie jedna relacja tutaj wskoczy. Tak to już jest jak się ma tutaj wielu znajomych.


Od mojej poprzedniej wizyty zmieniła się trybuna przy drodze.


Miejscowi eksperci oznajmili mi, iż trenerem gospodarzy jest niejaki Józef Dankowski (3 mecze w kadrze). Wyjaśniam, iż to były zawodnik Górnika Zabrze, który grał min. przeciwko słynnemu Realowi Madryt.

Gospodarze na niebiesko-czarno.







Już w czasie mojej ostatniej relacji z Żernicy informowałem, iż gra tutaj Michał Zieliński, jednokrotny reprezentant Polski. W dzisiejszym meczu otworzył wynik, po precyzyjnym i silnym strzale w samo okienko.











Tutaj wspomniany Zieliński nie zdobył swojej drugiej bramki w meczu. Bramkarz gości obronił karnego.



Numer 7 bohater meczu, czyli Łukasz Balon, autor czterech goli. Jego pierwsze trafienie i za razem gol na 2-0 na moim filmie z meczu.


Dziesięć brameczek w środę, czyli wynik całkiem niezły. Dokładnie to gospodarze wygrali ten mecz 8-2. Zabrzanie zdobyli dwie bramki, ale żadne trafienie nie zagrażało gospodarzom w odniesieniu zwycięstwa w meczu.

Na koniec małe info. Nie polecam Toi Toi przy stadionie, no chyba, że ktoś chce zwrócić obiad :P. Teraz dwa dni przerwy a już w sobotę kolejne mecze, łoo matko :(( :P.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz