sobota, 11 września 2021

Błyskawica Reda-Rekowo Dolne - Potok Kamionka Sopot 11.09.2021

Fotorelacja wraz z opisem z meczu: Liga okręgowa Gdańsk I. Sezon: 2021/2022.

Mecz 2021: 51

Ground nr 475

 

 

 

 

 

Błyskawica Reda-Rekowo Dolne - Potok Kamionka Sopot 

11.09.2021 (3-0) 6-Poziom 

Att: 40 H: 17:30 Cena: 0 zł MOV

 

Tradycyjnie we wrześniu mam długi urlop i tradycyjnie jadę do Jastarni (wcześniej 2016, 2017, 2018, 2019). W tym czasie oczywiście odwiedzam pomorskie miasta i miejscowości, zaliczając w nich mecze. Tego roku zaplanowane miałem 4 mecze w tym 4 "nowe" stadiony. Do tej pory najwięcej udawało mi się zobaczyć w czasie wyjazdu 3 mecze, a najmniej 1. Na pierwszy ogień poszła Błyskawica Reda Rekowo Dolne.

Na mecz przyjechałem pociągiem, który zatrzymuje się tuż obok boiska, które widać w tle.

Małe zaskoczenie na miejscu. Godzina do meczu a bramek brak!

Mecz nie był biletowany. To niestety tradycja na Pomorzu, jeżeli chodzi o niższe ligi.




Główne wejście. Przystanek kolejowy znajduje się po drugiej stronie, gdzie także można wejść na obiekt.

Jedne z ciekawszych ławek rezerwowych jakie widziałem.


Nieco ponad 30 minut do meczu i w końcu znalazły się bramki :) Na moim video, film instruktażowy z montażu :P.

Pierwsi kibice jak szybko się pojawili, tak samo szybko odjechali ;).

Jestem na pomorzu :).


Reda w żółtych koszulkach.





Jeszcze na godzinę przed meczem mocno padało, co było powodem, że w wielu miejscach na boisku zalegała woda.














Goście z Sopotu mieli swoje nazwiska na koszulkach. Jeden z nich był chyba obcokrajowcem o nazwisku Nacho.


W czerwonej koszulce wspomniany Nacho.













Gospodarze długo nie mogli potwierdzić bramką, swojej dominacji na boisku. W końcu w drugiej połowie otworzył się worek z bramkami. Pierwsze trafienie to składna akcja i strzał do pustej bramki z odległości 5 metrów. Było też piękne trafienie z dalszej odległości w długi róg bramki. Wynik końcowy 3-0.

Po meczu raptem 10 minut czekałem na pociąg, aby udać się do swojej bazy w...

...Jastarni.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz