sobota, 25 września 2021

TJ Sokol Koblov (Ostrava) - TJ Sokol Hostalkovice (Ostrava) 25.09.2021

Fotorelacja wraz z opisem z meczu: Moravskoslezský kraj A1A Ostrava - MěP muži. Sezon: 2021/2022.

Mecz 2021: 58

Ground nr 482

 

 

 

 

 

TJ Sokol Koblov (Ostrava) - TJ Sokol Hostalkovice (Ostrava) 25.09.2021 (2-1) 8-Poziom

Att: 70 H: 15:30 Cena: 20 Kc MOV 



Stary budynek klubowy.


Zdjęcie przedstawia starą trybunę i ławki dla kibiców. Na miejsca te można było wejść bez przeszkód. W czasie spotkania, po tej stronie w ogóle nie była prowadzona sprzedaż biletów.

Trzeba przyznać, że obiekt robi wrażenie z tej perspektywy.


Inaczej sprawa się miała po drugiej stronie, gdzie powstał budynek klubowy. Tutaj wstęp kosztował 20 Kc i to na miejsca, gdzie oficjalnie nie było miejsc siedzących, nie licząc ławek od klubowej knajpy.

Co do knajpy to w TV leciał akurat na żywo mecz Polki Igi Świątek w czasie turnieju w mieście... Ostrava !!!


Ja jednak w tym czasie wybrałem sobie w Ostravie inną atrakcję sportową tj. mecz piłkarski w Koblovie. Co ciekawe, tydzień temu był mój przedostatni a dzisiaj ostatni zaliczony stadion w czasie meczu w promieniu 25km od domu (oba w Ostravie)! Koblov swego czasu umknął mi, aby pojawić się tutaj na meczu. Potem nastąpił remont obiektu i grali na wjazdach a następnie w ogóle nie grali w wyniki kowidu. Dzisiaj w końcu odhaczyłem ten obiekt. Na liście mam 174 pozycje stadionowe do wspomnianych 25 km od domu.


Goście przy piłce.
























Na meczu nie brakowało psów :P.



Nowe boisko, nowy budynek klubowy i nowy grill.











Ten pan zapytał mnie, czy jestem dziennikarzem z ostrawskich nowin :P. Z pewnością :).








Stary budynek klubowy posiada miejsca pod dachem

Do przerwy 1-0 prowadzili gospodarze. Od początku drugiej części gry, goście ostro podkręcili tempo i na efekty nie trzeba było długo czekać. Na tablicy świetlnej pojawiły się więc dwie jedynki. W końcówce meczu, po rzucie karnym gospodarze zdobyli drugą bramkę i wygrali 2-1.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz