sobota, 8 maja 2021

Zryw Bąków - Orzeł Zabłocie 08.05.2021

Fotorelacja wraz z opisem z meczu: A-klasa Skoczów II. Sezon: 2020/2021.
Mecz 2021: 12

 

 

 

 

 

 

 

Zryw Bąków - Orzeł Zabłocie 08.05.2021 (1-4) 7-Poziom

Att: 60 Widzów 60 (oficjalnie mecz bez udziału publiczności) H: 16:00 Cena: 0 zł MOV

 

Po 10 latach pojawiłem się po raz trzeci na domowym meczu kultowej drużyny o nazwie Zryw Bąków.


Gospodarze tradycyjnie na jaskrawo niebiesko.







Takie ławki rezerwowych spotkałem wcześniej tylko na stadionie w Łanach Wielkich.






















Focenie w czasie przerwy w meczu.



Czas na drugą połowę.

Tego dnia miałem nietypowe sytuacje z bramkarzem Zrywu. Poprosił mnie o przelanie wody z butelki do bidonu a potem po odkopnięciu przeze mnie piłki w pole 5-metra, nawet jej nie ustawiał a od razu ją wykopał w pole.





Goście zasłużenie wygrali 4-1. Gospodarzom należała się co najmniej jedna bramka, którą co prawda zdobyli, ale do momentu trafienia w ich grze nic na to nie wskazywało.


Stadion w Bąkowie to kolejny obiekt na Śląsku, gdzie natrafiłem na krzesełka ze Stadionu Śląskiego.

Kiełba była ale dla kopaczy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz