poniedziałek, 31 maja 2021

ROW II Rybnik (Kobiety) - Wisła Skoczów (Kobiety) 31.05.2021

Fotorelacja wraz z opisem z meczu: IV liga śląska II - kobiety. Sezon: 2020/2021.

Mecz 2021: 20

Ground nr 459

 

 

 

 

 

ROW II Rybnik (Kobiety) - Wisła Skoczów (Kobiety) 31.05.2021 (9-0) 4-Poziom

Att: 30 H: 17:00 Cena: 0 zł MOV

Stadion ul. Za Torem (Rybnik)

 

Stadion na Piaskach to 15-ty rybnicki obiekt piłkarski, jaki zaliczyłem w czasie meczu. Z drużyn męskich seniorów, nikt obecnie nie gra na nim, więc udałem się na zawody kobiet.




Jak pięknie trafił się ten mecz, bo na początek tygodnia.

Stadion na wzór miasta Koszalin, gdzie także przed starą trybuną postawiono nową składaną.


Zupełnie przypadkiem, byłem na meczu sędzi głównej, raptem dwa dni temu w Woli. Wtedy pomagała na linii. Jestem pewien, że jeszcze wcześniej byłem na jej jakimś meczu.

Zaplanowany na 17:00, rozpoczął się z 10 min.opóźnieniem.

Drużyna gości.







Z kamerą, Redakcja Swojskiej Piłki - polecam na YouTube.











Mecz przez gości był nagrywany na kamerę sportową na długim statywie.










Trzy-poziomowa trybuna ;).













Na meczu była nawet spora widownia bo 30 osobowa. Jak zawsze wliczono też stojących za płotem.

W meczu spotkała się 6 z 7 drużyną w 8-zespołowej lidze. Przewaga gospodyń była druzgocąca co potwierdza wynik 9-0. Dodać należy, iż ROW wielokrotnie łapany był na spalonym.


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz