niedziela, 8 kwietnia 2018

Społem Zabrze - Olimpia Pławniowice 08.04.2018

Fotorelacja wraz z opisem z meczu: A-klasa Zabrze Sezon: 2017/2018.
Mecz 2018: 11
Ground nr: 361












Społem Zabrze - Olimpia Pławniowice 08.04.2018 (3-1) 7-Poziom
Att: 90 H: 13:00 Cena: 5 zł. FOT MOV
Stadion Społem Zabrze


Kolejny bilet do kolekcji no i spoko, ale niestety jak widać nie ma wypisanego klubu, który odwiedziłem. Na szczęście jest napisane aby zachować wejściówkę do kontroli  :P.



Grzybowice to dzielnica Zabrza. Klub natomiast mieści się przy pięknej nazwie ulicy Traktorzystów.


Zaplanowany na 13:00 rozpoczął się z 15 min. opóźnieniem w, ponieważ arbitrzy nie dojechali na czas. Z tego co widziałem, wóz VAR-u w ogóle się nie pojawił.

Goście na czarno.

Miejscowym kibicom bardzo nie podobały się nowe stroje klubu Społem Zabrze. Wielokrotnie podkreślali, że są zbyt jaskrawe i przez to bolą oczy.


Na inauguracyjny mecz wiosenny, stadion nie wypełnił się do ostatniego miejsca.





Sędziowie tego dnia, założyli takie same wdzianko, co bramkarz gospodarzy.

















Nie było to jakieś porywające widowisko, co nie oznacza, że nie padły bramki w tym meczu. Najpierw prowadzenie objęli gospodarze. Kiedy wydawało się, że kontrolują mecz, do stanu 1-1 doprowadzili goście, po strzale z rzutu karnego (film). Kolejne dwa gole były jednak autorstwa drużyny Społem. Wynik końcowy 3-1.

W drodze do domu na A1, można było zobaczyć słynną drewnianą wieżę radiostacji w Gliwicach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz