niedziela, 31 sierpnia 2014

TKKF Sokół Chwałęcice (Rybnik) - LKS Skrbeńsko 31.08.2014

Fotorelacja wraz z opisem z meczu 4 kolejki: Klasa C: 2014/2015, grupa: Rybnik.











TKKF Sokół Chwałęcice (Rybnik) - LKS Skrbeńsko 31.08.2014 (0-6) 9-Poziom  
Att:40 H:16:30 Cena: 2zł FOT MOV
Stadion TKKF Sokół Chwałęcice


Bilety w Chwałęcicach są śmiesznie tanie bo kosztują tylko 2 zł. W czasie zbiórki w drugiej połowie o dziwo nie wszystkim miejscowym fanom podobała się aż tak "wygórowana" cena. W wyniku czego doszło do sporych rozmiarów kłótni, bo jak wiadomo "kibic" płaci tylko wtedy jak jego drużyna wygrywa.

Jadąc na mecz od strony Gliwic po drodze wstąpiłem nad Zalew Rybnicki, a tam spotkała mnie taka oto niespodzianka ze zdjęcia. Kiedy przeszła burza z opadami, ruszyłem w dalszą drogę, czyli do dzielnicy Rybnika: Chwałęcice. Na obiekt miałem raptem 2 km ale były to chyba dwa najdłuższe kilometry w życiu. Najpierw były dwa odcinki o ruchu wahadłowym a następnie posłuszeństwa odmówiła nawigacja.

Na wyczucie dojechałem do drogi ze zdjęcia. Pomyślałem, że to nie może być droga na boisko więc zawróciłem. Potem doszedłem do wniosku, że chyba popełniłem błąd i miałem rację. Boisko leżało gdzieś w lesie na zupełnym odludziu. Gospodarze dobrze myślą, bo pewnie liczą, że jakaś drużyna tutaj nie trafi, a tym samym mecz zakończy się walkowerem.

Droga która miała mi zająć 5 minut jazdy zajęła mi ponad pół godziny. Na szczęście zdążyłem na mecz.

Takie tam malunki na blaszaku.

Tutaj trybuna główna. Jak widać dopiero w budowie, ponieważ nie wszędzie są jeszcze ławki.

Malarz wapienny.

Przez wspomniane burze na szczęście nie odwołano meczu. W niektórych miejscach na boisku były tylko większe kałuże.

Sędzia główny czyli Pan Niestrój zapytał: Kto bierze fanki? Tutaj nie chodziło o kibicki ale o chorągiewki.

Gospodarze na żółto-zielono.







Trener gospodarzy miał  w przerwie wiele uwag do swoich piłkarzy, które wcześniej zanotował w grubym notesie.







Na zdjęciu na drugim planie tradycyjny grzybiarz, bo też sezon grzybowy się rozpoczął.

Na tym zdjęciu na drugim planie to już nie grzybiarz a "szukacz" piłek.


Tuż przed drugą połową jeden z zawodników gospodarzy chciał szybko załatwić się przy linii (jakby nie mógł tego zrobić przez 15 minut w przerwie meczu). Wtedy sędzia rzucił w jego kierunku wiązankę: "Wysikałeś się już? Może chcesz się jeszcze wysrać?"



W drugiej połowie nastąpił drugi atak burzy tego dnia. Na szczęście opady nie były już tak intensywne.

Na 5 minut trzeba było jednak schować przed deszczem w WC.



Inni kibice schowali się pod dużym parasolem.


Bramkarz gospodarzy nie miał dobrego dnia. Przepuścił sporo bramek a także...

...z powodu kontuzji musiał przedwcześnie opuścić boisko. Popisywał się często komicznymi interwencjami no ale nie każdy to przecież jest Casillas. Cały mecz rozegrał w kamizelce, ponieważ miał takiego samego koloru bluzę co piłkarze przeciwnej drużyny.

Mecz toczony był pod wyraźne dyktando gości, którzy wygrali 0-6 (gol nr2 na moim filmie). Gospodarze praktycznie nie stworzyli sobie żadnej dogodnej sytuacji do strzelenia gola i po tym meczu są zdecydowanie najsłabsi w ligowej tabeli. TKKF Sokół Chwałęcice to 13 klub z Rybnika jaki mogłem zobaczyć w roli gospodarza. Na chwilę obecną są to wszystkie kluby z tego miasta.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz