czwartek, 7 sierpnia 2014

GKS 1962 Jastrzębie (Jastrzębie Zdrój) - LKS Czaniec 06.08.2014

Fotorelacja wraz z opisem z meczu 3 kolejki: III liga 2014/2015, grupa: opolsko-śląska.











GKS 1962 Jastrzębie (Jastrzębie Zdrój) - LKS Czaniec 06.08.2014 (0-1) 4-Poziom  
Att:500 H:18:00 Cena: 10zł FOT MOV
Stadion MOSiR (Jastrzębie-Zdrój)


Niniejszą kolejkę spotkań zaplanowano na środę.


Przed meczem był czas na zwiedzanie ciekawych miejsc tego miasta. Chociaż widziałem to wszystko sto razy, tym razem jednak chciałem wszystko uwiecznić, celem zrobienia filmowego wstępu do meczu.






Na meczu nie było trzech rzeczy: Po 1: Nie widziałem ani jednego Policjanta.

Po 2: Za trybuną krytą nie było budki z kiełbasą.

Po 3: Nie było transmisji TV. Tematem numer jeden był mecz Celtic-Legia i często zadawane pytania czy będzie transmisja telewizyjna. Ostatecznie nie było sygnału w TV, podobnie jak i z tego meczu :P.




To moja 54 wizyta na meczu na tym stadionie tzn. że to obecnie drugi najczęściej odwiedzany przeze mnie stadion, razem z obiektem MOSiR-u w Wodzisławiu Śląskim.

Goście na biało.











Po awansie do III ligi GKS już tak nie błyszczy jak przed rokiem. Na tle masywnie zbudowanych zawodników gości mieli niewiele do powiedzenia. Jedyna bramka meczu padła w 22 minucie po strzale z 10 metrów. Niemal całe spotkanie było bardzo nudne. Jak to określił jeden z kibiców: "Typowa polska kopanina". Emocje były dopiero w doliczonym czasie gry, kiedy GKS dwa razy poważnie zagroził bramce gości.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz