czwartek, 31 października 2013

Victoria Pilchowice - Pogoń Ziemięcice 26.10.2013

Victoria Pilchowice to czwarty i ostatni klub Gminy Pilchowice, który odwiedziłem w czasie meczu. Inne kluby z tej gminy tj. Naprzód Żernica, Wilki Wilcza i Orzeł Stanica poniosły porażki, kiedy to byłem na ich meczach w tej rundzie. Wszystkie cztery drużyny okupują dolne rejony tabeli w swoich ligach więc po drużynie z Pilchowic, także nie oczekiwałem zwycięstwa a nawet remisu. Ponadto dodam, iż to właśnie Pilchowice reprezentują najniższy poziom rozgrywkowy spośród całej czwórki, a jest to B-klasa Zabrze (8-Poziom).




Victoria Pilchowice - Pogoń Ziemięcice 26.10.2013 (2-2) 8-Poziom 
Att:35 H:15.00
Cena: 0zł
FOT MOV
Stadion Victoria Pilchowice


W okolicach stadionu :) Mecz nie był biletowany ale są takie miejsca za płotem gdzie spokojnie można zobaczyć mecz. Ważne aby jednak wspierać swój lokalny klub.


Budynek klubowy.


Trybuna z ławkami na wale ziemnym. 

Drużyna Pilchowic w niebieskich koszulkach.




















Spotkanie stało na przeciętnym poziomie nawet jak na B-klasę. Na początku wydawało się że nie padnie w nim żadna bramka. W drugiej połowie planowo na dwubramkowe prowadzenie wychodzi Pogoń. Goście stanęli co spowodowało że dwie bramki zdobyła Victoria (Jedna z bramek Pilchowic na skrócie filmowym). Wynikiem 2-2 kończy się to spotkanie. Tym sposobem żadna drużyna z Pilchowic nie wygrała swojego meczu podczas gdy ja byłem na ich spotkaniach tej jesieni.

Symbole Górnika Zabrze na murach Gminy Pilchowice.

1 komentarz:

  1. Nie chce mi się wierzyć że na meczu było 35 osób. Chyba z wszystkimi graczami na boisku. Ja jak byłem na meczu z Olimpią Pławniowice 28.09.2013 to było 15 osób !!!

    OdpowiedzUsuń