sobota, 1 września 2012

Rozwój Katowice - Chojniczanka Chojnice 01.09.2012

Po zeszłotygodniowej wizycie min. na Górnym Śląsku, także tego weekendu a dokładnie w sobotę 01.09.2012 udałem się w ten rejon Polski. Tym razem odwiedziłem w czasie meczu stadion Rozwoju Katowice, gdzie na miejscu spotkałem się z Krzyśkiem z Nysy oraz w drodze powrotnej zaliczyłem stadion w Łaziskach Górnych. Drużynami przyjezdnymi były odpowiednio: Chojniczanka Chojnice oraz Swornica  Czarnowąsy.





Rozwój Katowice - Chojniczanka Chojnice 01.09.2012 (3-2) 
3-Poziom Att:600 H:15.00
Cena:10zł
FOT MOV4/5
Stadion Rozwój Katowice




20 minut do meczu w Katowicach. Wszyscy gotowi, można zaczynać?

Stanowiska dla dziennikarzy z dodatkowymi atrakcjami w postaci deszczu.

Mina bramkarza Rozwoju przed meczem mówiła wszystko. W czasie meczu niezłe kiksy wyprawiał, których wystarczyłoby  na kilka spotkań na tym poziomie.

Podobnie jak tydzień temu w Sosnowu i tym razem trybuna otwarta była zamknięta a w klatce kibiców gości nie stwierdzono.

W pierwszej połowie trochę padało. W ogóle jakoś rzadko mam przyjemność oglądania meczów w czasie deszczu.

Pierwsza połowa była niezbyt ciekawa, zakończona wynikiem 0-0.

Każdy dziennikarz :P otrzymał składy z numerami zawodników.

W drugiej połowie mecz zrobił się o wiele ciekawszy, sypnęło bramkami. Pierwszej i ostatniej niestety nie widziałem. Na zdjęciu radość piłkarzy Rozwoju po jednej z bramek.










Na meczu obecny był Marcin Kuźba. Jak podaje 90minut jego obecnym klubem jest Wisła Kraków oldboje.


Ostatecznie mecz zakończył się wynikiem 3-2 dla gospodarzy. Decydująca bramka na 3-2 padła w 95 minucie.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz