poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Zagłębie Sosnowiec - Lech Rypin 25.08.2012

Drugie spotkanie tego dnia na Górnym Śląsku&Zagłębiu to mecz własnie Zagłębia z Sosnowca. Nawiasem mówiąc Stadion Ludowy już od dawna chciałem zaliczyć, co udało mi się właśnie w meczu z Lechem Rypin.







Zagłębie Sosnowiec - Lech Rypin 25.08.2012 (0-1)
3-Poziom Att:1000 H:17.00
Cena:10zł
FOT MOV6/6
Stadion Ludowy (Sosnowiec)



Duże napisy zachęcają do odwiedzenia stadionu od środka co też uczyniłem




Wejście na trybunę krytą


Kibic w koszulce Legii Warszawa. Zgoda pomiędzy Zagłębiem a Legią jest chyba najstarsza w kraju

Gospodarze na czerwono-biało.













Trybuna otwarta ze względów oszczędnościowych jest zamknięta dla kibiców


W przypadku braku kibiców gości, gospodarze wpuszczani są także do klatki


Nigdzie wcześniej nie widziałem takiej odległości miedzy ławkami rezerwowych a linią boczną boiska. Na moje oko na tym stadionie odległość ta wynosi około 16m.

Przy świecącym słońcu stadion w Sosnowcu ładnie się prezentuje pomimo zaawansowanego wieku


Bramkarz drużyny gości zachował czyste konto pomimo wielu okazji Sosnowca zwłaszcza w drugiej połowie na powyższą bramkę


Na meczu nie było dopingu. W doliczonym czasie gry młyn gospodarzy znajdujący się na skraju trybuny krytej dał wyraz swego niezadowolenia wobec piłkarzy skandując "Co wy robicie..."


Nie wiem czy dobrze zauważyłem ale piłkarze Lecha po meczu przybijali piątki z kibicami Zagłębia :)


Był to dopiero czwarty mecz Sosnowca w tym sezonie (3-Poziom) i drugi przegrany z drużyną która awansowała z niższej ligi.


 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz