czwartek, 20 września 2012

LKS Brzeźce - JUW-e II Jaroszowice (Tychy) 16.09.2012

Po meczu na Ruptawie pojechałem na mecz do miejscowości Brzeźce, gdzie miejscowy LKS od sezonu 2012/2013 ponownie przystąpił do rozgrywek tyskiego podokręgu o mistrzostwo klasy C.










LKS Brzeźce - JUW-e II Jaroszowice (Tychy) 16.09.2012 (2-1) 
9-Poziom Att:55 H:17.00
Cena:2zł
FOT MOV4/4
Stadion LKS Brzeźce


Bilety w Brzeźcach jak nigdzie indziej gdzie byłem na meczu, kosztują "co łaska" więc dałem 2 zł jako że dwie bramki widziałem do momentu płacenia.

Nie wiem po ilu sezonach przerwy seniorzy LKS Brzeźce zostali zgłoszeni do rozgrywek tyskiej C-klasy. W każdym razie na mecz należało się wybrać ponieważ nie mam tam stosunkowo daleko. Co do boiska to
 wspomnieć należy, iż pod koniec lat 90-tych w tygodniku Piłka Nożna ukazał się artykuł "W ostatniej lidze na ostatnim miejscu" o drużynie LKS Mizerów. Mizerów należy do Gminy Brzeźce, a jako zdjęcie poglądowe przedstawiono właśnie boisko w Brzeźcach. Swoja drogą LKS Mizerów także posiada fajne boisko gdzie rzecz jasna byłem już na meczu.











Człowiek maska


Jak to śpiewają kibice z Turynu:
" Juveeee, Storia di un Grande Amore..." :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz