niedziela, 16 września 2012

LKS Zabełków - Naprzód II Czyżowice 15.09.2012

Na boisku w Zabełkowie do tej pory byłem dwa razy ale żadna wizyta nie była w czasie meczu. Podczas tych wizyt byłem przekonany, iż jestem na boisku w Chałupkach. Tutaj jednak nie trudno się pomylić, ponieważ podobno nawet sami mieszkańcy Chałupek i Zabełkowa nie wiedzą dokładnie, gdzie jest granica między miejscowościami. Doszło  nawet do komicznej sytuacji, właśnie podczas mojej drugiej wizyty, kiedy to po przyjeździe okazało się że meczu nie ma. Dopiero później odkryłem jak jest naprawdę i mogłem pojechać na mecz LKS Zabełków. Zaliczyłem jednak tylko pierwszą połowę ponieważ chciałem dojechać na całe spotkanie do Silherovic w Czechach.





LKS Zabełków - Naprzód II Czyżowice 15.09.2012 (4-1) 
9-Poziom Att:20 H:16.00
Cena:0zł
FOT MOV2/3
Stadion LKS Zabełków


Budynek klubowy.


Trybuna główna przed meczem powoli zapełnia się kibicami ;). Wtedy miałem jeszcze nadzieję, że na meczu będzie poniżej 8 kibiców. Mojego rekordu jednak nie pobiłem ponieważ kibiców ostatecznie zjawiło się około 20.




Sprawdzenie mocowania siatki w C-klasie widocznie należy do czynności bramkarza.















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz