poniedziałek, 10 września 2012

Silesia Lubomia - Granica Ruptawa (Jastrzębie Zdrój) 08.09.2012

W sobotę 08.09.2012 byłem na meczu w Raciborzu oraz Lubomii. Unia Racibórz grała w latach pięćdziesiątych dwa sezony w pierwszej lidze a Lubomia to miasto z którego pochodzi Franciszek Smuda. Były to główne powody, którymi się kierowałem aby względnie szybko zaliczyć te obiekty w czasie meczu. Drużynami przyjezdnymi były odpowiednio MRKS Czechowice-Dziedzice oraz Granica Ruptawa, które to kluby są mi bardzo dobrze znane co było dodatkowym magnesem udania się na te mecze.






Silesia Lubomia - Granica Ruptawa (Jastrzębie Zdrój) 08.09.2012 (2-0) 
6-Poziom  Att:? H:17.00 
Cena:6zł  
FOT MOV2/4
Stadion Silesia Lubomia



Lubomia, niby taka mała mieścinka ale musiałem nieźle się napocić aby znaleźć miejsce do parkowania. W końcu udało się pod kościołem 200m od celu. Potem ze względu na gęste zabudowania domów musiałem jakoś dostać się na stadion. Na wyczucie wszedłem w jakąś ulicę pomiędzy domki ostro w dół. Nie bylem pewny czy już nie jestem na czyjeś posesji. Potem co widać na zdjęciu wąska droga kilka razy załamywała się pod kątem 90stopni, do tego rzeczka. Czułem się jak gdzieś w górach ale doszedłem. Zdecydowanie mój nr 1 jeżeli chodzi o dojście na obiekt.
Na stadionie dominuje graffiti Górnika Zabrze.
Adam Śmigielski w barwach Granicy. Pod koniec lat 90-tych rozegrał 4 mecze w Ekstraklasie w Odrze Wodzisław.
Zastanawiałem się dlaczego w Lubomii (6-Poziom) bilet kosztował 6 zł a w Raciborzu (5-Poziom), gdzie byłem dwie godziny wcześniej 5zł. Odpowiedź uzyskałem jeszcze w pierwszej połowie. Gra w Lubomii przez cały mecz była zdecydowanie ciekawsza i szybsza tego dnia.





Już nawet w okręgówce sędziowie mają system słuchawkowy. Może ktoś to widział w niższej klasie rozgrywkowej?
W przystadionowej knajpie Silesii dominują wiszące piłki w siatce oraz koszulki zagranicznych klubów i reprezentacji. Na zdjęciu po lewej widoczna jest koszulka Beitaru Jerusalem.
Ekstraklasa ze względu na mecze eliminacyjne MŚ nie grała ale Ivica Vrdoljak z warszawskiej Legii zagrał gościnnie w barwach Granicy ;)


Końcówkę meczu wspomniany powyżej Adam Śmigielski oglądał razem z piłkarzem Polonii Warszawa Mariuszem Pawełkiem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz