czwartek, 27 września 2012

Piast Gliwice - Legia Warszawa 26.09.2012

Tym razem nad moim pomysłem na mecz w środku tygodnia długo się nie zastanawiałem i pojechałem na mecz Pucharu Polski do Gliwic, gdzie miejscowy Piast podejmował warszawską Legię. Był to nieoficjalnie mój mecz nr 400 na polskiej ziemi i nr 24 z udziałem Legii Warszawa.








Piast Gliwice - Legia Warszawa 26.09.2012 (1-2) 
PP Att:5000 H:18.30 
Cena:10zł  
FOT MOV2/5 
Stadion Piast Gliwice



Jeżeli chodzi o stadion Piasta była to już moja trzecia wizyta na tym obiekcie w tym druga po przebudowie.

Wieża obok stadionu.

W podstawowej jedenastce w drużynie Legii wyjątkowo wystąpił min. Dickson Choto (u góry).



Kibice Piasta prowadzili dobry doping nawet pomimo niekorzystnego wyniku. Fanów z Warszawy nie było w Gliwicach ze względu na zakaz.


"Zapraszamy do współpracy firmy z terenu Śląska oraz firmy z terenu Gliwic"
Taki komunikat dało się usłyszeć na meczu od spikera. Nabieram wątpliwości czy Gliwice jeszcze leżą na Śląsku, zwłaszcza że w ogóle nie słychać tam gwary śląskiej.


Strzelec drugiej bramki dla stołecznych, Jorge Salinas z Paragwaju.

Światłooo...


Koniec spotkania, Legia awansowała do 1/4 Pucharu Polski.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz