niedziela, 29 stycznia 2023

Sośnica Gliwice - AZS UEK Kraków 29.01.2023 (Futsal)

Fotorelacja wraz z opisem z meczu: I liga Grupa południowa









Sośnica Gliwice - AZS UEK Kraków 29.01.2023 (5-2) 2-Poziom Futsal

Att: 200 H: 16:00 Cena: 0 zł MOV

Hala widowiskowo-sportowa - MZUK Gliwice


Po meczu Piasta Gliwice, przy Okrzei udałem się na dwa mecze futsalu, także w Gliwicach. Najpierw była to dzielnica Sośnica, gdzie gospodarze w ramach rozgrywek pierwszej ligi południowej (2 poziom), podejmowali akademików z Krakowa.

Hala na około godzinę przed meczem.


W hali byłem na tyle wcześnie, iż bileterki jeszcze nie było. Jak się okazało w kasie sprzedawano jednak zamiast biletów, paragony jak za mięso u rzeźnika, na którym nawet nie było żadnej informacji o meczu. Wejściówka kosztowała 10 zł. Szkoda, że klub mający internetową sprzedaż biletów, nie posiada w sprzedaży stacjonarnej, chociażby prostych kart wstępu. 


Strefa relaksu na hali.








Gospodarze na żółto- zielono.


Bo dwóch kierowników to nie jeden :P.












Hala na Sośnicy to ładny i nowy obiekt.















Gospodarze aspirujący do awansu do Ekstraklasy, raczej pewnie wygrali wynikiem 5-2.

Chyba po raz pierwszy widziałem w czasie jednego dnia piłkę nożną w tradycyjnej odmianie, oraz na hali. Nie był to jednak ostatni mecz tego dnia, ponieważ szybko przemieściłem się na jeszcze jeden mecz futsalowy. W Małej Arenie, Piast Gliwice miał podejmować Legię. Trudno było nie skorzystać, zwłaszcza, że parę kilometrów, można było pokonać w niecałe 10 minut, a czasu między meczami miałem aż 30 minut.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz