niedziela, 15 stycznia 2023

Niemcy - Serbia 15.01.2023 (Piłka Ręczna)

Fotorelacja wraz z opisem z meczu: Mistrzostwa Świata w piłce ręcznej.








 

Niemcy - Serbia 15.01.2023 (34-33) Piłka Ręczna - Mistrzostwa Świata

Att: 4600 H: 18:00 Cena: 29 zł (za dwa mecze) MOV

Hala Spodek (Katowice)


Bilet w cenie 29 zł + około 10 zł przesyłka, obowiązywał na dwa mecze tego dnia w katowickim Spodku. Pocztą była wysyłana najlepsza kolorystycznie wersja biletu tj. jak na zdjęciu. Można było także kupić bilet w wersji PDF do wydruku. Kasy też podobno były czynne, ale ja takich nie zauważyłem. Tam bilety były jak PDF tj. czarno-białe i ponadto ze znakiem wodnym. Ciekaw jestem, dlaczego mój nie miał znaku wodnego! W lewym górnym rogu można dostrzec wypisane mecze tj.: GER-SRB, oraz QAT-ALG.

Po nabyciu biletu, sprawy lekko się pokomplikowały. Najpierw miałem w ogóle nie jechać, potem tylko na drugi mecz. Kiedy problem się rozwiązał, nagle pojawił się drugi i miałem jechać tylko na pierwsze spotkanie. Ostatecznie pojechałem na dwa mecze. Tym razem byłem zmuszony to skorzystania z transportu zbiorowego. Wybrałem opcję kolejową, głównie z uwagi na darmowy bilet, dla osób posiadających wejściówkę na mecz. Z dworca kolejowego, położonego najbliżej mojego domu, skorzystałem pod kątem meczów, dopiero po raz drugi w życiu i to po 10 latach przerwy. Wtedy jechałem na moje jedyne do tej pory mecze w Austrii.

Na pociąg relacji Cieszyn-Czechowice, musiał poczekać w Czechowicach na pociąg Zwardoń-Katowice. Po szybkiej przesiadce i po prawie 2 godzinach podróży, byłem w Katowicach.

Katowice.



Katowicki "falowiec" :P

Po raz ostatni w centrum Katowic byłem 3,5 roku temu, kiedy zakończyłem pracę w ówczesnej siedzibie firmy. Od tego czasu zdążyli wybudować ten wyższy budynek. Oba stoją tuż obok Spodka.

Spodek wystrojony w banery mundialu mistrzostwa świata w piłce ręcznej.


Spodek pod trybunami. Nie brakowało różnych straganów z jedzeniem, piwem i pamiątkami. Można było nabyć nawet oscypek z informacją w języku angielskim.



Cieszyńskie piwo próbowali Niemieccy kibice.



Widok z dokładnie mojego miejsca na bilecie.Z tego co zauważyłem, dało się wejść na około 90% miejsc, ponieważ tylko w niektórych miejscach dostrzegłem ochronę.

Na te drużyny przyjechałem.

Jak na widelcu miałem stanowisko telewizji niemieckiej.

Flagi uczestników.


Loża.




Bardzo ciekawa była przedmeczowa oprawa świetlna.











Na meczu było prawie 5 tysięcy widzów. W zdecydowanej przewadze byli to kibice niemieccy.

Niemcy na czarno.








Ciekawe marynarki kibiców z Niemiec.





Flagi spokojnie wisiały sobie obok siebie.


Po płycie hali i po trybunach, przechadzały się dwie maskotki mistrzostw. Niestety ani razu i to na obu meczach, nie pofatygowały się na górne (tańsze) miejsca w Spodku.





Zmiana miejsca na drugą połowę.

















Kibice niemieccy bardzo żywiołowo dopingowali swoją drużynę. Serbowie słyszani byli tylko sporadycznie.

Serbka z flagą.

Na swój mecz czekają już kibice Algierii.




Zawodnik meczu Golla, strzelił nie jednego gola.


Od początku meczu prowadzili Niemcy. Był tylko jeden moment kiedy Serbowie doprowadzili do remisu, ale generalnie cały czas Niemcy kontrolowali sytuację z przewagą minimum 2 bramek. Ostatecznie wygrali tylko różnicą jednego trafienia.


Pierwszy mecz zakończony i tym sposobem zaliczyłem wielką handballową imprezę, rangi światowej. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz