czwartek, 19 stycznia 2023

FBC ČPP Bystroň Group Ostrava - Předvýběr.CZ Florbal Mladá Boleslav 19.01.2023 (Unihokej)

Fotorelacja wraz z opisem z meczu: Livesport Superliga.

Hala: 37

 

 

 

 

 

 

 

FBC ČPP Bystroň Group Ostrava - Předvýběr.CZ Florbal Mladá Boleslav 

19.01.2023 (2-3 PD) 1-Poziom Unihokej 

Att: 115 H: 19:00 Cena: 50 Kc MOV

Hala FBC Ostrava 


Nie chciało mi się na ten mecz jechać, chociaż tej zimy obowiązkowo chciałem odhaczyć ten obiekt halowy. Wiedziałem bowiem, iż dostępne są ładne bilety. Na miejscu nieoczekiwanie otrzymałem jednak dobrze mi znany numerek, zamiast normalnego biletu. Już miałem iść na trybuny, aż nagle otrzymałem właściwy bilet, a numerek uprawniał do udziału w konkursie o którym na koniec relacji. Przez moją niewiedzę, moja kolekcja biletowa, mogłaby się nie powiększyć tego dnia.

Po raz pierwszy pojawiłem się na ekstraklasie unihokeja. Wcześniej był to 2, 4 i 3 poziom.




Obiekt posiada główną trybunę i dwie mniejsze za bramkami.

Specyficzne są schody na tej hali. Każdy o innej wysokości i długości :P.

Bistro!

Asortyment punktu kateringowego.

Na wyjście zawodników przygasły światła a z głośników leciała piosenka Jarka Nohavicy - Ostravo.


Gospodarze na niebiesko.





Telebim na unihokeju, czyli niezły bajer jak dla mnie.












Zauważyłem, iż zawodnicy w tym meczu prezentują o wiele wyższy poziom, spośród meczów na których byłem wcześniej na unihokeju (2, 3 i 4 liga). Szczególnie w głowie utkwił mi zawodnik gości z numerem 77 - Lukáš Punčochář.







Tablica nad bistrem wskazywała zera przez cały mecz. Podobno taka sytuacja jest na każdym spotkaniu.







W czasie jednej z przerw można było usłyszeć polską piosenkę grupy AFTER PARTY - Ona lubi pomarańcze. Była także nuta Chase the sun extended, znana z darta.






Widzów było jakoś prawie 120 na meczu.








Przed meczem goście zajmowali trzecią pozycję tabeli a Ostrava, byli gdzieś w środku stawki. Zgodnie z planem w tym meczu prowadziła drużyna z Mlada B. 2-0. Gospodarze doprowadzili jednak do remisu, czego skutkiem była dogrywka. W niej dość szybko bramkę zdobyli goście i wygrali 3-2.

Po drugiej tercji kiedy stałem w kolejce do bistra po "parek", spiker wyczytał mój numer z numerka, o którym wspomniałem na początku relacji. Okazało się, że wezmę udział w konkursie, a jedzenie musiało poczekać. Trzeba było przenieść piłeczkę na hokejce z punktu A do B i z powrotem. Na trzech uczestników byłem drugi i otrzymałem koszulkę, wraz z kodem zniżkowym na jedzenie do jednej z knajp np. w Galerii Karolinka. Koszulka ze zdjęcia została jednak wymieniona na...

...tę większą o moim rozmiarze. To organizator zabawy pofatygował się do mnie na trybunę, czy nie chciałbym wymienić koszulki, na co się zgodziłem.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz