niedziela, 22 stycznia 2023

HC Falcons Sokol Karvina - MHK Slovan Orlová 22.01.2023 (Hokej na lodzie)

Fotorelacja wraz z opisem z meczu: Krajská liga mužů Moravskoslezského kraje.


 

 

 

 

 

 

HC Falcons Sokol Karvina - MHK Slovan Orlová 

22.01.2023 (4-6) 4-Poziom Hokej na lodzie 

Att: 400 H: 15:00 Cena: 60 Kc MOV

Hala Zimni Stadion (Karvina)

 

Mecze hokeja w Karvinie to dla mnie nie pierwszyzna. Za każdym razem, kiedy pojawiałem się na meczu, gospodarz ma inną nazwę klubu, a tym samym jest inny bilet. Nową wejściówkę należało więc zdobyć. Po Baniku i Bykach, przyszedł czas na Sokoła Karvina.

Przed meczem rzuciłem okiem na sklep klubowy, miejscowego klubu piłkarzy ręcznych. Następnie, na szybko odwiedziłem Pivnice Becky.

Na drzwiach knajpy wisiał plakat meczowy z zapowiedzią meczu derbowego.

Beczki i te sufity z cegieł robiły fajne wrażenie jeżeli chodzi o klimat knajpy.

Hala, knajpa, rynek - wszystko znajduje się blisko siebie, więc polecam hokej w Karvinie.

No i już w środku. Bilety sprzedawała starsza Pani, a wejścia na obiekt i trybuny pilnował jeszcze starszy Pan w kamizelce.


Atrakcja dla najmłodszych.

Na czarno gospodarze.




Młyn gości i ...

...gospodarzy.






Zdałem sobie sprawę, iż trybuny lodowiska w Karvinie są bardzo duże. Doliczyłem się bowiem aż 400-osobowej publiczności, która...

... nikła w oczach.





Hala i Kościół rzymskokatolicki p.w.Podwyższenia Krzyża Świętego w Karwinie.



















Balonowa oprawa w wykonaniu fanów gospodarzy.













Kadr z mojego filmu, jednego z najzabawniejszych jakie nagrałem :) - Link. Zawodnik gospodarzy, popchany przez przeciwnika na szybę, upada następnie na lód.



Zabawne te nazwiska na koszulkach klubu z Orłowej. :P









W meczu derbowym, trzy punkty pojechały do pobliskiej Orłowej.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz