piątek, 13 stycznia 2023

Slovan Havirov - Torpedo Havirov 13.01.2023 (Unihokej)

Fotorelacja wraz z opisem z meczu: Národní liga - skupina východ.

Hala: 36.

 

 

 

 

 

 

Slovan Havirov - Torpedo Havirov 13.01.2023 (5-4) 3-Poziom Unihokej

Att: 500 H: 19:00 Cena: 40 Kc MOV 

Hala MSH Havirov

 

W piątkowe popołudnie obrałem kierunek na Havirov, gdzie miały odbyć się derby tego miasta w Unihokeja. Prawdopodobnie tylko na ten mecz przygotowane zostały bilety, o czym wiedziałem wcześniej z fejsa. Jak widać na zdjęciu, nie zawiodłem się na grafice wejściówki :P. Za wstęp na PLN zapłaciłem jakieś 10 zł, czyli chyba drogo jak na trzecią ligę tej dyscypliny sportu.


Miejska Hala w Hawirzowie znajduje się tuż obok stadionu do Rugby i restauracji KFC.

Na pół godziny przed meczem, hala była już w znacznym stopniu wypełniona.

Z hali na co dzień korzystają oba kluby.



Na hali wydzielono sektory dla kibiców obu klubów.

Przed meczem był bardzo ciekawy występ taneczny.


Gospodarze z lewej strony.
















Frekwencja dopisała i na meczu było aż 500 widzów. Podobno na poprzednim meczu derbowym widzów jeszcze więcej, bo 600!




W hali znajduje się restauracja.








Miejsce na klatce schodowej do oglądania meczu bez biletu.


Któż by nie chciał koszulki z autografami trzecioligowych zawodników unihokeja.


W meczu nie brakowało twardej gry. Zawodnicy często lądowali na bandzie, okalającej boisko.



Tutaj miejsca na najwyższym poziomie hali. Pierwotnie ktoś zagrodził dojście taśmą, ale na szczęście została zerwana.

Na meczu był prowadzony doping.









Dach jak na Old Trafford :P.


Gospodarze w pewnym momencie wygrywali już 4-1, ale emocje były aż do samego końca meczu. Ostatecznie Slovan pokonał lidera tabeli 5-4. Dwie bramki gości udało mi się nagrać.

Był to najlepszy mecz unihokeja na którym byłem :P. Mam ich aż trzy obecnie.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz