niedziela, 6 lutego 2022

Slovan Havířov - Lokomotiva Louky (Karvina) 06.02.2022

Fotorelacja wraz z opisem z meczu: Turniej-Sparing.
Mecz 2022: 1

Ground nr 494

 

 

 

 

 

 

Slovan Havířov - Lokomotiva Louky (Karvina) 06.02.2022 (1-1) Sparing 

Att: 8 H: 10:00 Cena: 0 zł MOV

Stadion TJ Depos Horni Sucha (sztuczna trawa)

 

Na pierwszy mecz piłkarski w 2022 udałem się do czeskiej miejscowości Horni Sucha. Na sztucznej murawie tutejszego klubu, zaplanowano pierwszą kolejkę turnieju zimowego z udziałem 4 klubów. Był to za razem mój debiut na meczu jeżeli chodzi o towarzyskie turnieje.

Na zdjęciu boisko miejscowego klubu TJ. Tuż obok znajduje się sztuczna murawa.

Na meczu na tym stadionie byłem w 2012 roku - Link. Od tego czasu trybuna wzbogaciła się o ładne rozkładane krzesełka. Wtedy nie było także sztucznej murawy za jedną z bramek.




Sztuczne boisko z efektownym dojściem na balkonik widokowy.


Havirov w niebieskich koszulkach.














Starszy wiekowo bramkarz Louk, dawał radę na boisku.















Połączenie barierki z masztem oświetleniowym, czyli inżynieria ekstremalna. ;)




Pisząc tą relację, niestety wiele z przebiegu meczu nie zapamiętałem. Pamiętam jedynie, iż klub z Louk najpierw wyszedł na prowadzenie, kiedy sporą przewagę do tego momentu miał Havirov. Wynik końcowy to 1-1.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz