wtorek, 8 lutego 2022

REDWOOD STELA Cieszyn - KKS Mickiewicz Romus Katowice 08.02.2022 (Koszykówka)

Fotorelacja wraz z opisem z meczu koszykówki mężczyzn: III liga. Sezon: 2021/2022.

 

 

 

 

 

REDWOOD STELA Cieszyn - KKS Mickiewicz Romus Katowice 

08.02.2022 (83-130) Koszykówka 

Att: 19:00 H: 40 Cena: 0 zł MOV

Hala SP nr 2 (Cieszyn)


W tym "sezonie zimowym" a dokładnie w grudniu, byłem już na domowym meczu Steli Cieszyn. Wtedy była to jednak hala Uniwersytecka a teraz Szkoły Podstawowej. Chciałem więc pojechać, aby odhaczyć nowy obiekt halowy, na które wyjątkowo tej zimy mam spore parcie.


Pierwsza moja hala w kolekcji, na której nie zastałem miejsc siedzących dla widzów!


Trener gości był gotowy na wejście na boisko. Ostatecznie nie zagrał. W czasie meczu ostro indywidualnie wytykał błędy swoim podopiecznym.



Gospodarze na biało.












Licznik 24 sekund jest zamontowany z boku hali.











Do tej pory nigdy nie widziałem wsadów zawodników w czasie meczów niższych lig koszykarskich. Tego dnia takich akcji było sporo i to głównie za sprawą gości.

Już w trzeciej kwarcie, goście zdobyli minimum 100 punktów.



Z numerem 8 obywatel Kosovo - Kliti Xharavina.

Piłka niewidzialna.


Jak już wspomniałem to mój drugi domowy mecz Steli w ostatnim czasie. Także po raz drugi gospodarze wysoko przegrali swój domowy mecz!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz