czwartek, 10 lutego 2022

Slavoj Cesky Tesin - Hladnov Ostrava 10.02.2022 (Koszykówka)

Fotorelacja wraz z opisem z meczu koszykówki mężczyzn: Severomoravská liga mužů - 1.třída. Sezon: 2021/2022.

 

 

 

 

 

 

 

 

Slavoj Cesky Tesin - Hladnov Ostrava 10.02.2022 (92-81) Koszykówka

Att: 16 H: 18:30 Cena: 0 zł MOV 

Hala Pink Arena (Cesky Tesin)


Po raptem dwóch dniach, znowu udałem się na koszykówkę do tego samego miasta, ale w innym... Państwie :P. Ostatnio był to Cieszyn a obecnie Czeski Cieszyn, które razem na mapie wyglądają jak jedno miasto.


Hala nosi piękną nazwę Pink Arena.

W środku różowego to jednak niczego nie zastałem. W ogóle to ledwo co wszedłem. Drzwi wejściowe były zamknięte od wewnątrz. Domofonu nikt chyba nie słyszał a na drzwiach było pełno informacji Covid-19, jakby mecz miałby odbyć się bez widzów. W końcu przechodził chyba jeden z działaczy gospodarzy i mnie wpuścił!

Miejsca do siedzenia na obiekcie, czyli gustowne ławeczki.


Goście na niebiesko.






Ciekawą rzecz zauważyłem w składzie gospodarzy. Wśród zawodników słychać było tylko polski język, natomiast 75% drużyny miało stroje z logotypami polskiego miasta Cieszyn! Z tymi 75% to nie pomyłka, gdyż nie wszyscy zawodnicy mieli identyczne stroje. Kilku zawodników biegało w koszulkach z logo Slavoja.




Na pierwszym planie w białej koszulce, wyróżniający się zawodnik gospodarzy. Oczywiście Polak!















Hala ma fajną akustykę. Czułem się  trochę jak w wyciszonym studio nagrań.







Gospodarze szybko wyszli na wielopunktowe prowadzenie, którego nie oddali już do końca meczu. W osiągnięciu dobrego rezultatu na pewno pomogła wysoka, albo i "kosmiczna" skuteczność rzutów za 3 punkty.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz