niedziela, 13 lutego 2022

1. FBK Eagles Orlová - Florbal Vsetín 13.02.2022 (Unihokej)

Fotorelacja wraz z opisem z meczu Unihokeja mężczyzn: Divize – skupina E. Sezon: 2021/2022.

Hala: 28.

 

 

 

 

 

 

 

1. FBK Eagles Orlová - Florbal Vsetín 13.02.2022 (5-3) 4-Poziom Unihokej

Att: 40 H: 18:00 Cena: 0 zł MOV 

Hala SH Gymnázium (Orlova)


Pomysł na ten mecz, późno się urodził, bo w dniu meczu. Długo nie mogłem znaleźć odpowiedniej dyscypliny i odpowiedniego meczu na niedzielę.

Tym sposobem minęły dokładnie 3 lata i jeden dzień od mojego ostatniego i jedynego meczu Unihokeja.




Gospodarze na biało - czarno.














Hala posiada foteliki dla widzów w stylu retro








Ciekawa kolorystycznie opaska kapitańska :P.

Domaci zasłużenie wygrali ten mecz 5-3.

Parcie na hale tej zimy trwa u mnie w najlepsze. W tym sezonie zimowym była to już 10-ta po raz pierwszy zaliczona hala. W ogóle mam już w kolekcji 28 obiektów, czyli łatwo stwierdzić, iż tylko w ostatnim czasie zaliczyłem 1/3 wszystkich hal. Celem zimy jest 31 zaliczonych hal.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz