niedziela, 13 października 2019

Lokomotiva Petrovice B (Petrovice u Karvine) - TJ Vendryně 13.10.2019

Fotorelacja wraz z opisem z meczu: Moravskoslezský kraj A3C - CANIS I.B třída mužů sk. C; Sezon 2019/2020.
Mecz 2019: 73













Lokomotiva Petrovice B - TJ Vendryně 13.10.2019 (1-3) 7-Poziom-Czechy
Att: 60 H: 15:00 Cena: 20 Kc FOT MOV
Stadion Lokomotiva Petrovice


Miało być zaliczone boisko "B" Lokomotivy, a w zamian tego, po raz pierwszy z Petrovic przywiozłem niezwiązkowy #biletnadziś.

Wspomniane powyżej boisko B, leży tuż obok głównej płyty. Jak widać murawa była idealna.


Gospodarze na pomarańczowo - czarno.

Początkowo nikt nie kwapił się usiąść na trybunie głównej.








Stroje gości przypadły mi do gustu.






W klubowej knajpie na pięterku.


Mecze w Petrovicach na Lokomotivie do dla mnie nie pierwszyzna. Po raz pierwszy byłem jednak na balkoniku, który wyposażony jest w specjalny podłużny stoliczek, aby było gdzie postawić piwo.

W przerwie meczu gospodarze zadbali o pielęgnację trawy.









Po kąpieli zawodnicy wycierają się w ręczniki z logo MU.


W czasie meczu nikogo nie zastałem w pokoju trójki sędziowskiej. :P




Gospodarze lepiej weszli w mecz ponieważ prowadzili 1-0 do przerwy. W drugiej części gry ich gra się załamała, co skutecznie wykorzystali goście z miejscowości Ewy Farny. Ostatecznie Vendrynia wygrała 3-1. Trzy bramki z meczu są na moim filmie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz