niedziela, 25 sierpnia 2019

Iskra Brzezinka - LKS Palczowice 25.08.2019

Fotorelacja wraz z opisem z meczu: B-klasa Oświęcim; Sezon 2019/2020.
Mecz 2019: 57
Ground nr 425










Iskra Brzezinka - LKS Palczowice 25.08.2019 (1-0) 8-Poziom
Att: 150 H: 17:00 Cena: 5 zł FOT MOV
Stadion Iskra Brzezinka


Wydarzenie na Facebooku informowało, iż na ten mecz wstęp jest wolny. Na miejscu okazało się, że bilety jednak są, co oczywiście mnie ucieszyło. W dodatku szata graficzna wejściówki jak widać, była bardzo ładna. Pewny nie jestem, ale za bilet płacił chyba ten kto chciał. Osobne bilety były na kiełbę.

W ogóle na ten weekend zamiast wczorajszego meczu w Trzyńcu, miałby być zawody w Brzeszczach a następnie nocleg. Niestety małopolskie plany meczowe musiałem skrócić tylko do tego spotkania, ponieważ z racji końca wakacji, wszystkie hotele były zajęte. Najpierw było więc zwiedzanie Wadowic, obozu z Brzezince, oraz mecz w tej miejscowości.

I już obok stadionu, który jest położony jakieś 3 minuty jazdy od głównej bramy obozu koncentracyjnego.

Lubię zaliczać mało znane kluby piłkarskie ze znanych miejscowości i miast.



Na stadionie byłem na godzinę przed meczem. Na szczęście w ten gorący dzień, można było skorzystać z klubowej knajpy.

W knajpie rzuca się w oko ściana obok WC, która jest wyłożona kapslami.

Stadionowe nagłośnienie.





Brzezinka to chyba teren Wisły Kraków, ponieważ na wyjście piłkarzy z głośników odtworzono ten sam utwór co w Krakowie tj. Vangelis- Conquest of paradis. Co ciekawe, piłkarze rozpoczęli już mecz, a muzyka w dalszym ciągu leciała z nagłośnienia obiektu.


Przed meczem przywitali się ze sobą tylko kapitanowie drużyn.



Gospodarze a'la Partizan Belgrad.




Główna loża pozostała pusta.



Jedyne miejsca kryte na obiekcie tzn. daszek klubowej knajpy.

Człowiek orkiestra na meczu. Fotograf, a zarazem tworzył futbolowe zapiski. Fraszkę mógł jeszcze powiedzieć ;).

Początek sezonu to pewnie wyjaśnia, iż ławka rezerwowych była liczna.



Spóźnieni kibice... a to nie... chyba jednak w stronę obozu jadą.



Pan w koszulce klubowej to chyba wierny kibic klubu. Co ciekawe była to koszulka Iskry, ale sekcji... kobiecej.

Widownia jak na B-klasę bardzo wysoka. Doliczyłem się około 150 osób.


Na meczu byli obecni także kibice gości. Obok mnie akurat siedziało dwóch chłopaków z Palczowic w wieku około 10 lat. Co ciekawe w jednym palcu mieli skład swoich pupili, min. kto za kogo może wejść na zmianę, a nie tylko ten Messi i Ronaldo jak to u dzieci w tym wieku. Szacuneczek chłopaki!




Zdjęcie powędruje do mojej galerii wesołych fotek meczowych.



Przyznać należy że osobom związanym z klubem w Brzezince się chce. Fajne bilety, czynna knajpa, kiełba na meczu, nagłośnienie rozstawiane specjalnie na mecz. W dodatku na zawody chodzi liczna publiczność, a po meczu kibice dziękują piłkarzom za grę.



W drugiej połowie padła jedyna bramka meczu dla gospodarzy (raczej zasłużona). Było to piękne odegranie głową do zawodnika wychodzącego na pozycję sam na sam z brakarzem, po czym strzelec strzelił mocno nie do obrony. Wynik końcowy 1-0. Dwa moje ostatnie mecze w kraju które widziałem to spotkania C, oraz B-klasy. Widziałem w nich aż jednego gola! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz