sobota, 24 sierpnia 2019

TJ Oldrichovice (Trinec) - Lokomotiva Petrovice B (Petrovice u Karvine) 24.08.2019

Fotorelacja wraz z opisem z meczu: Moravskoslezský kraj A3C - CANIS I.B třída mužů sk. C; Sezon 2019/2020.
Mecz 2019: 56
Ground nr 424










TJ Oldrichovice (Trinec) - Lokomotiva Petrovice B (Petrovice u Karvine)
24.08.2019 (2-1) 7-Poziom-Czechy
Att: 70 H: 17:00 Cena: 0 Kc FOT MOV
Stadion Na Borku (Trinec)


Dopiero co tydzień wcześniej zaliczyłem stadion Na Lesni w Trzyńcu to ponownie udałem się do tego miasta, aby tym razem "zaliczyć" obiekt o nazwie Na Borku. Koniecznie chciałem odhaczyć ten stadion w czasie meczu seniorów, ale wcześniej nie było ku temu okazji. Od tego sezonu nie dość, że miejscowy klub Fotbal Trinec utworzył rezerwy, gdzie właśnie Na Borku rozgrywają mecze, to także inny klub z Trzyńca TJ Oldrichovice, przeniósł się tymczasowo na ten sam stadion. Powodem przeprowadzki jest wymiana murawy i właśnie na mecz klubu z Oldrichovic postanowiłem się udać.

Schody po lewej prowadzą na trybunę krytą a te po prawej na pozostałe sektory.



Javorovy Vrch.

Trybuna stara ale przyjemna z krzesełkami, których oparcia komfortowo wyginają się do tyłu.

Z tyłu trybuny głównej sprzedawano napoje i kiełbę. Wyglądała jednak jakby w ogóle nie była upieczona ;(.

Takich okrągłych schodów to chyba nie widziałem na żadnym innym stadionie.

Przed meczem oraz w czasie meczu, cały czas było słychać ryk silników. Szybko sprawdziłem w internecie i okazało się, że tuż obok jest profesjonalny tor kartingowy.

Za chwilę mecz, więc trzeba zamontować telebim i przeprowadzić próbę techniczną.

Rozruch telebimu odbył się bez zakłóceń.

Nominalni gospodarze na biało - niebiesko.










Na meczu napotkałem pierwsze oznaki piłkarskiej jesieni.

Widzów na meczu nie było dużo, bo około 70.




Na ogrodzeniu obiektu wisiały tabliczki z zakazem parkowania na trawie.


Tuż obok stadionu jest knajpa o swojskiej nazwie Johanova Buda :).

Drugą połowę oglądałem mecz z równie pięknej trybuny co pierwszą.



Cała trybuna tylko dla mnie.


Obiekt w tle miejscowych zakładów przemysłowych.











W drugiej połowie przeprowadzono sprzedaż biletową. Niestety na moją trybunę żaden z bileterów się nie pofatygował.












W meczu padły trzy bramki i wszystkie po dośrodkowaniu z rzutu rożnego i strzale głową. Przyznać należy, że to rzadkość. Gol na 1-0 dla gospodarzy w odróżnieniu od dwóch pozostałych, był trafieniem samobójczym. Takim wynikiem zakończyła się pierwsza połowa w której Oldrichovice było stroną dominującą. W drugiej części gry goście nieco się przebudzili, co wystarczyło aby wyrównać stan zawodów (gol na filmie). Ostatnie trafienie należało jednak do gospodarzy, którzy wygrali ten mecz 2-1.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz