niedziela, 4 czerwca 2023

Spartak Chuchelna - TJ Vítěz Březová 04.06.2023

Fotorelacja wraz z opisem z meczu: Opava A1A - PŘEBOR MUŽI.
Mecz 2023: 39

Stadion nr 533 








Spartak Chuchelna - TJ Vítěz Březová 04.06.2023 (7-1) 8-Poziom

Att: 150 H: 15:30 Cena: 30 Kc MOV


Do odwiedzenia Chuchelnej, przymierzałem się już od dłuższego czasu. Wiedziałem, że klub ma ładne bilety, a ponadto już wcześniej przejeżdżałem obok stadionu w drodze do Koberzic. W takim przypadku "widziany" stadion zachęca też do wizyty.

Stadion jest położony w centrum miejscowości, gdzie można przyjechać wcześniej i nieco pospacerować wśród przyrody.

Jedno z wejść na stadion.



Budka biletera.

W klubowej knajpie, poza standardowym wystrojem (szaliki, koszulki), jest także grafika z...

...wybieranym zawodnikiem klubu w danym roku.

Ciekawy murał ;).



Trybuna otwarta. Po drugiej stronie była trybuna kryta.



Na meczu było sporo niepełnosprawnych na wózkach, a to za sprawą mieszczącego się tuż obok ośrodka rehabilitacyjnego.


Na meczu był doping kibiców, za który podziękowali piłkarze, po zakończeniu spotkania. Próbki śpiewu, można usłyszeć na moim filmie z meczu na YT.



Gospodarze na biało-czerwono.










Przyznać należy, iż na stadionie w Chuchelnej, bardzo przyjemnie ogląda się mecze.








Ciekawa sytuacja z pierwszej połowy. Obok stadionu zatrzymało się auto, którego wysiadł gość w kominiarce kibicowskiej. Przeskoczył przez płot, rozwiesił flagę, coś tam pokrzyczał w stronę boiska i odjechał.


Tuż obok boiska są pagórkowate pola i są to chyba te słynne tereny...

...ze zdjęcia pulpitu Windowsa XP :P. Obecnie rośnie tam zboże.

Loża VIP.









Okularnik. Z jego udziałem nagrałem ciekawą serię zwodów zawodnika z Chuchelnej - Link.










Kofola w strefie VIP. Odnośnie np. kiełbasy to widziałem jak była w kilku sztukach spożywana, ale nie widziałem punktu grillowego.










Tak to nie jest pomyłka. Minęło raptem kilkadziesiąt sekund a gospodarze prowadzili 1-0, po silnym strzale po ziemi w długi róg bramki. Bramka padła tak szybko, iż tablica w tej chwili, nie była jeszcze uruchomiona. Potem były kolejne...

... trafienia dla gospodarzy, gdzie 3 udało mi się nagrać - Link. Honorowy gol dla gości w żaden sposób nie mógł zagrozić gospodarzom w wygranej. Wynik końcowy 7-1, czyli dzisiaj Vítěz zupełnie jak nie Vítěz.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz