niedziela, 11 czerwca 2023

Polaris Żory - KP II Kamień (Rybnik) 11.06.2023

Fotorelacja wraz z opisem z meczu: C-klasa Rybnik.
Mecz 2023: 43

 

 

 

 

 

 

 

 

Polaris Żory - KP II Kamień (Rybnik) 11.06.2023 (3-7) 9-Poziom

Att: 25 H: 17:00 Cena: 0 zł MOV 


Zdjęcie pochodzi z meczu KS Świerklany - LKS II Bełk 10.10.2015. Dzisiaj po raz drugi miałem być na meczu na tym stadionie, ale na miejscu nie zastałem zawodników. Później okazało się, że mecz był w rybnickich Chwałowicach. Zamiast żorskiej Maracany, wybrałem więc żorską...

...La Bombonerę.

Przystrojone foteliki stadionowe :P.

La Bombonera ma nawet ławki rezerwowych w barwach Boca.

Po raz drugi tego dnia, gospodarze grają na niebiesko.














I jak tu źle rzucić?


"Plaster" :P





Bramkarz gospodarzy nie miał dzisiaj dnia. Nagrałem w meczu 3 bramki i wszystkie przepuszczone przez niego. Ma szczęście, że i tak nie nagrałem największego babola. Zawodnik gości chciał dośrodkować piłkę, ale mu "zejszła" i trafił do bramki, za kołnierz golkipera. Jeszcze przed przerwą bramkarz został zmieniony.



Jest La Bombonera to i jest tango.

















Na meczu bardzo mocno wiało. Często nagrywałem więc rzuty rożne. Wiele nie brakowało, abym uchwycił bramkę bezpośrednio z rzutu rożnego.

Polaris Żory, mający w tym sezonie w dorobku 3 punkty (jedna wygrana), do przerwy przegrywał 0-5. Na początku drugiej części gry, stało się coś zupełnie nieoczekiwanego. Po 55 minutach wynik brzmiał 3-5! Ostatecznie goście poukładali swoją grę i dołożyli dwa trafienia. Wynik końcowy 3-7.

Na koniec fotki z ksywkami gości, które zrobiłem w czasie poprzedniego meczu, na którym byłem. Poniższe wykonałem w czasie tego meczu.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz