poniedziałek, 3 czerwca 2019

Ukraina U-20 - Panama U-20 03.06.2019

Fotorelacja wraz z opisem z meczu 1/8 Finału Mistrzostw Świata piłkarzy do lat 20.
Mecz 2019: 35














Ukraina U-20 - Panama U-20 03.06.2019 (4-1)
FIFA U-20 World Cup Poland 2019 - 1/8 finału
Att: 7219 H: 17:30 Cena: 10 zł FOT MOV
Stadion Miejski (Tychy)


Byłem na meczu młodzieżówek w Bielsku-Białej i na tyle mi się spodobał ten mundial, iż chciałem pojechać jeszcze na jakiś mecz, ale tym razem do Tychów. Wybór padł na 1/8 finału.

Przy wejściu na obiekt nie pozwolono mi wnieść połowę opakowania słonecznika, gdyż nie można było wnosić własnej żywności. Co ciekawe, cztery kromki kanapek wniosłem bez problemu.



Tuż obok stadionu stoją domki jednorodzinne. Można wyjść z domu prosto na stadion.


Po niemal czterech latach, ponownie pojawiłem się na nowym obiekcie GKS Tychy.

Przy zakupie biletu w internecie system losowo przydzielił mi sektor K. Na sektorze tym byłem raptem 10 sekund. Słońce na nim świeciło prosto w tzw. ryj. Pomyślałem sobie, iż nie po to wyciągnąłem z sakiewki 1000 groszy, aby się opalać. Pod trybunami spokojnie można było przejść na drugą stronę obiektu, gdzie zająłem miejsce tuż przed szybą dla VIP-ów.

Ceremonia flagowa.





Ukraina na niebiesko.

Stadion od czasu do czasu krzyczał U-kra-i-na. Momentami było na prawdę głośno Najwięcej fanów zza wschodniej granicy było chyba w sektorze S.


Stadion wypełnił się tego dnia niemal w połowie.







Ukraina przystępowała do tego meczu jako zwycięzca swojej grupy. Panama do 1/8 finału awansowała z trzeciego miejsca.


Nie było możliwości, aby dostrzec z drugiego końca trybun, wyniku meczu oraz minuty gry. Z pomocą przychodził zoom aparatu.








Kto nie kibicował żadnej z obu ekip, mógł założyć koszulkę uniwersalną :P.







Widziałem już różne Januszowe akcesoria kibicowskie, ale z pomponami miałem do czynienia po raz pierwszy.


Od pierwszego gwizdka sędziego było widać, kto w tym meczu będzie rozdawał karty. Była 40 minuta, kiedy Panama pojawiła się w polu karnym swojego rywala po raz pierwszy. W tym momencie Ukraina już prowadziła. Przy stadnie 3-0, Ukraińcy pozwolili sobie strzelić bramkę. W końcówce padł jednak gol na 4-1 i Panama musiała się pożegnać z Mundialem w Polsce. Na uwagę zasługuje jeden gol strzelony przez Ukraińców. Bramkarz Panamy próbował przenieść futbolówkę nad poprzeczką, ale zrobił to na tyle niepewnie, iż ta odbiła się od poprzeczki. Następnie spadła na głowę niekrytego Ukraińca, który skierował ją po strzale głową do pustej bramki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz