sobota, 8 czerwca 2019

Dąb II Gaszowice - Naprzód 37 Krzyżkowice (Pszów) 08.06.2019

Fotorelacja wraz z opisem z meczu B-klasa Racibórz Sezon: 2018/2019.
Mecz 2019: 36
Ground nr: 414












Dąb II Gaszowice - Naprzód 37 Krzyżkowice (Pszów) 08.06.2019 (0-3) 8-Poziom
Att: 20 H: 14:00 Cena: 0 zł FOT MOV
Stadion ul. Lipowa (Łuków Śląski)


Atrakcje Łukowa Śląskiego.


Łuków lubi się chwalić swoją historią.


Pierwsza jak i druga drużyna Dębu Gaszowice nie rozgrywa swoich meczów w... Gaszowicach. Odpowiednio są to Piece oraz Łuków Śląski. W Piecach już byłem na meczu, natomiast w Łukowie gościłem po raz pierwszy. W Łukowie natomiast nie istnieje drużyna od paru ładnych lat.



Obiekt położony jest tuż obok OSP.


Mecz nie był biletowany.

Gospodarze niczym GKS Katowice tzn. na żółto-czarno.




Widzów na meczu malutko, bo około 20 osób.


Gospodarz obiektu postarał się przed meczem, gdyż pięknie skosił murawę, pod dwoma kątami źdźbeł trawy.






Grający trener gości potrzebował w pierwszej połowie tylko trzy razy pomocy "medycznej". :)


Jak na 20 widzów, operatorów wideo było sporo na stadionie.




Najpiękniejsza jest B-klasa.











Bartek za bramką.

Najtańsza trybuna jaką dany klub może sobie zafundować.




Do przerwy wynik brzmiał 0-0. Mało tego, nic nie wskazywało, aby w drugiej części gry padły jakieś gole i poważnie "śmierdziało" moim pierwszym bezbramkowym meczem w życiu na B-klasie. Zupełnie nieoczekiwanie jednak to goście zaczęli strzelać. Wynik końcowy 0-3. W domu odkryłem, iż goście tj. Krzyżkowice to dzielnica Pszowa a Pszów leży w obszarze 25 km od domu. Tym sposobem mam jeszcze jedno boisko do zaliczenia w tym obszarze na poziomie seniorskiej piłki. Mam nadzieję, że to ostatnie takie miejsce.

Po meczu czekała mnie 8km wycieczka do Górek Śląskich, gdzie czekał mnie kolejny mecz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz