sobota, 11 sierpnia 2018

Gwarek Zabrze - Gwiazda Chudów 11.08.2018

Fotorelacja wraz z opisem z meczu: A-klasa Zabrze. Sezon 2018/2019
Mecz 2018: 44
Ground nr 378.













Gwarek Zabrze - Gwiazda Chudów 11.08.2018 (4-1) 7-Poziom
Att: 40 H: 11:00 Cena: 0 zł FOT MOV
Stadion Gwarek Zabrze
 

W sobotę miałem czas tylko na poranne meczowanie, więc spośród kilku opcji wygrałem Gwarka Zabrze.

Na mecz pojechałem z chęcią, ponieważ od dawna planowałem przyjazd w to miejsce.



Trybuna główna.




Zawodnicy rozgrzewali się na bocznym boisku ze sztuczną trawą, ale na szczęście mecz został rozegrany na głównym z nawierzchnią naturalną.

Pierwszą połowę obejrzałem nie z tej trybuny, a w zasadzie z tych...

...trybun, które też przylegają do boiska ze sztuczną trawą. Dla odmiany chciałem sprawdzić widoczność na boisko ze znacznej odległości, na którym rozgrywano mecz.

Trójka sprawiedliwych.

Gwiazda na żółto.

Tymczasem w pierwszej połowie.



Mecz rozegrano w ramach pierwszej kolejki zabrzańskiej A-klasy.

Góra 40 osoba widownia zebrała się tego dnia.





Dopóki Gwarek nie wygrywał wysoko, rezerwowi tej drużyny pomagali w podawaniu piłek. Kiedy wynik był korzystny, piłki podawali już rezerwowi Gwiazdy.




Gwarek to klub, który ma bardzo bogate tradycje w szkoleniu młodzieży na Śląsku. W ich składzie widać było, że byli to sami młodzi zawodnicy jak na rozgrywki A-klasowe. Pewnie wiekowo są najstarszymi w Gwarku. Ciekawe czy to jeszcze są zawodnicy rokujący nadzieje np na Ekstraklasę.

Coś nieprawdopodobnego. Drugie boczne boisko Gwarka ma jakieś 40 metrów długości i pełnowymiarowe bramki!

Był też mecz z ograniczoną widocznością.



Tydzień temu nie zaliczyłem meczu z przejeżdżającą kolejką między trybuną a boiskiem w Ciernym Balogu, natomiast tym razem, nie wiedząc o tym wcześniej, zaliczyłem mecz z przejeżdżającym tramwajem za trybuną.

Tutaj ponownie tramwaj nr 5 z Zaborza do Bytomia.


:P



W tle stara trybuna Gwarka.





Obok stadionu Gwarka stoi budynek chyba jakieś telewizji. :)

W jakim minimalnym wieku można pójść na kurs sędziowski?





Od początku spotkania więcej do powiedzenia miał Gwarek. Po grze można było zauważyć, czego nauczyli się w klubie. Do przerwy prowadzili 3-0 (gol na 1-0 na filmie). W drugiej części gry, nieco zluzowali i ostatecznie mecz skończył się wynikiem 4-1.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz