niedziela, 25 września 2016

Gwiazda Skrzyszów - Naprzód Czyżowice 25.09.2016

Fotorelacja wraz z opisem z meczu Liga okręgowa 2016/2017, grupa: Katowice III.













Gwiazda Skrzyszów - Naprzód Czyżowice 25.09.2016 (2-2) 6-Poziom 
Att:150 H:16:00 Cena: 7FOT MOV
Stadion Gwiazda Skrzyszów


Jak na ligę okręgową 7 zł to dużo, chociaż do rekordu tego poziomu daleko.


Nie miałem na niedzielę pomysłu na mecz. Z mojej listy priorytetów nikt nie grał tego dnia. W końcu postawiłem na powtórkę w niedalekim Skrzyszowie, zwłaszcza że dawno tutaj nie byłem.



Jedyna trybuna dostępna dla widzów była trochę ciasna ale własna.

Darmowy program meczowy - plus dla klubu.

Na meczu w Skrzyszowie na trybunach był Dziadek z wnuczkiem. Ciekawe, czy to ci sami co z Siwewlosy i wnuczek Przemek co jeżdżą na mecze Ekstraklasy. Mecz się jeszcze nie rozpoczął a wnuczek już marudził, że chce pić!

Czyżowice w czerwonych koszulkach. Na wyjście piłkarzy rozbrzmiał hymn Gwiazdy tzn. piosenka Mariusza Kalagi - Jedna z gwiazd. Moim zdaniem wybór utworu jak najbardziej trafiony.


Trybuna dość szczelnie się wypełniła.











Jak zobaczyłem roczniki zawodników, poczułem się jakbym był na meczu trampkarzy.


W przerwie było małe zwiedzanie.

W oddali dostrzegłem elektrownię w czeskich Detmarovicach.








Bramkarz gości po katastrofalnym błędzie.

Oryginalna tablica świetlna. Szkoda że nie było tylko minutnika. Na filmie polecam operację zmiany wyniku.



Do przerwy łatwo i przyjemnie 2-0 wygrywali goście. Naprzód miał ułatwione zadanie ponieważ czerwoną kartę, za faul przed polem karnym otrzymał bramkarz Gwiazdy. Po przerwie zanosiło się na pogrom Gwiazdy, jednak nieoczekiwanie kontaktową bramkę zdobyli gospodarze. Jakie było zdziwienie widzów kiedy gospodarze doprowadzili do remisu po kuriozalnym błędzie bramkarza gości na przedpolu. Ostatecznie obie ekipy kończyły mecz w dziesiątkę. Wynik końcowy: 2-2.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz