niedziela, 4 września 2016

LKS Olszynka Olza - LKS Bojanów 04.09.2016

Fotorelacja wraz z opisem z meczu Klasa C 2016/2017, grupa: Racibórz.












LKS Olszynka Olza - LKS Bojanów 04.09.2016 (7-1) 9-Poziom 
Att:40 H:16:00 Cena: 0zł FOT MOV 
Stadion LKS Olszynka Olza


W niedzielę po meczu w Zabełkowie w planach miałem jeszcze jedno spotkanie w miejscowości Olza. Odległość do pokonania wynosiła raptem 4 km, ale z czasem na przemieszczenie mogło być już nieco gorzej. Na szczęście mecz w Zabełkowie zakończył się bez większego opóźnienia tzn. 8 minut przed zawodami w Olzie. Nie przewidziałem jednak, że parę minut stracę z powodu przejeżdżającego pociągu. Ostatecznie zdążyłem jednak...

...na pierwszy gwizdek sędziego.

Na budynku klubowym stary napis nazwy klubu został zamalowany, a wywieszono nowy baner z nowym logo.

Trybuna główna nie wypełniła się do końca.

Gospodarze na niebiesko.

Drugi mecz tego dnia, drugi mecz raciborskiej klasy C. Na obu niedzielnych boiskach byłem już kiedyś na meczu, lecz nie zaliczyłem wtedy pełnych 90 minut.

Rzekomo są bilety na Olzie, ale ja niestety musiałem obejść się smakiem. Bileterów jednym słowem nie było.


Kolejna dzisiejsza "popcorn arena".

Silnie obsadzona ławka rezerwowych.






Po jednego z zawodników gospodarzy musiała przyjechać karetka pogotowia.









Obok boiska biegnie linia kolejowa. W czasie meczu przejeżdżały lokalne pociągi, a także te dłuższych relacji.





Od początku meczu nie podlegało dyskusji, że to gospodarze są lepsi w tym meczu. Dobrze, że nie spóźniłem się na to spotkanie ponieważ pierwszy gol dla Olzy padł bodajże w drugiej minucie. Wynik końcowy brzmiał 6-1. Udało mi się nagrać dwie bramki (obie dla gospodarzy w tym trafienie z tzw. krzyżaka). Żałuję, że nie nagrałem dwóch innych. Ostatnia dla Olszynki, po strzale zza pola karnego i odbiciu od poprzeczki. Drugi gol to historyczne trafienie Bojanowa, ponieważ była to ich pierwsza bramka od około 20 lat. Taki okres trwała właśnie klubowa hibernacja.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz