niedziela, 29 marca 2015

FK Bohumin - SK Kravaře 29.03.2015

Fotorelacja wraz z opisem z meczu 18 kolejki: Moravskoslezský kraj A1A - Krajský přebor muži, sezon 14/15.












FK Bohumin - SK Kravaře 29.03.2015 (2-1) 5-Poziom-Czechy  
Att:170 H:15:00 Cena: 25Kc FOT MOV
Stadion FK Bohumin 


Po 2,5 roku po raz drugi pojawiłem się na domowym meczu FK Bohumin.

Kto podróżował koleją z Warszawy do Pragi, Budapesztu czy Wiednia, to z pewnością kojarzy Bohumin, leżący tuż przy granicy z Polską. W Bohuminie pociąg zatrzymuje się zawsze na nieco dłużej, niż na pozostałych stacjach.


W tym meczu debiutowała nowa trybuna.

Rozpoczęcie meczu opóźniło się o prawie 10 minut. Powodem były podziękowania dla dwóch osób, które najbardziej były zaangażowane w powstaniu wspomnianej trybuny. Na zdjęciu, jak to został przedstawiony przez spikera, Pan magister. :)

Gospodarze wystąpili w niebieskich strojach. Do 16 minuty kiedy padła pierwsza bramka w meczu to myślałem, że jest zupełnie na odwrót. :)



Widoczna w tle wieża to tzw. Penzion ve věži czyli Pensjonat we wieży. Oryginalne to miejsce do nocowania w budynku niczym dom Muminków.










A ta linia od bramki do bramki to po co?








Na stadionie FK Bohumin z piątej ligi, stanęła nowa trybuna, gdzie nie zabrakło miejsca na stanowiska komentatorskie.



W Czechach hokej chyba jest bardziej popularny niż piłka nożna.

Po wczorajszym meczu Czechy-Łotwa w Pradze, sztab medyczny reprezentacji naszych południowych sąsiadów został chyba wypożyczony przez FK Bohumin. Problemu logistycznego pewnie nie było, ponieważ z Pragi do Bohumina kursuje Pendolino. :)


Mecz od początku toczył się w szybkim tempie, które nie było nudne. Wynik zmieniał się następująco: 0-1, 1-1, 2-1. Pozycje w tabeli po tej kolejce: 12 i 8. Był to mój siódmy mecz w Czechach w tym roku. Tym sposobem już w marcu poprawiłem mój zeszłoroczny słaby wynik, gdzie zaliczyłem na ziemi czeskiej tylko 6 meczów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz