wtorek, 30 stycznia 2024

SKST TESLA Batteries Havirov - TTC Ostrava 2016 30.01.2024 (Tenis stołowy)

Fotorelacja wraz z opisem z meczu tenisa stołowego: Extraliga.

 

 

 

 

 

 

SKST TESLA Batteries Havirov - TTC Ostrava 2016 30.01.2024 (3-1) 1-Poziom (Tenis stołowy)

Att: 60 H: 18:00 Cena: 50 Kc MOV

Hala SKST Havirov


W tym roku planuję obejrzeć wiele dyscyplin sportu, będąc chociaż jeden raz na danym sporcie. Na tenisie stołowym nigdy nie byłem, więc trzeba było to zmienić, zwłaszcza, że na czeską najwyższą ligę, nie miałem daleko. Mezcz był transmitowany, czemu towarzyszyły wywiady z zawodnikami przez profesjonalnych redaktorów. Ponadto wiedziałem, że będą bilety, tylko nie wiedziałem, czy będą ładne. Zawiedziony nie byłem.



Wejście do jakieś stołówki (knajpy?) od przodu. Wejście na halę było z drugiej strony. Poprzednia hala w której byłem na meczu, znajdowała się obok stadionu Lokomotivy Ostrava. Dzisiejsza hala była obok boiska klubu Slovan Havirov.

Na szczęście były drogowskazy.

Tutaj miałem jeszcze wątpliwości, czy mecz jest w obiekcie z lewej, czy z prawej. Należało kierować się na prawo.

Na hali znajdował się także hotel, przynajmniej tak sugerował napis recepcja.



Pod jednym dachem było rozłożonych wiele stołów ping-pongowych i wydzielone boisko do unihokeja.










Prezentacja drużyn. W lidze grają aż trzy drużyny ostrawskie.

Za darmo rozdawano program na cały sezon w formie skarbu kibica.


Program meczowy z przodu i...

...z tyłu.

Jadąc na ten mecz nie wiedziałem do końca ile on może trwać. Generalnie gra się do trzech wygranych meczów, a każdy mecz do trzech setów, przynajmniej cztery pierwsze. Piąty mecz nie był konieczny tego dnia.








Zabawne było pewne starsze małżeństwo na meczu. Mieli ze sobą na rozgrzanie kawę, szampana a także solidny prowiant, jakby na cały dzień z ping-pongiem. Ponadto mieli atrybuty...

...kibicowskie. Jakby tego było mało...

...ich bilet miał szczęśliwy numer w losowaniu nagród. Był to jakiś kalendarz i koszulka. Główną nagrodą był power bank od głównego sponsora klubu tj. firmy Tesla.












Egipcjanin Khalid Assar z drużyny gości to dwukrotny olimpijczyk i mistrz Afryki. Wszystkiego dowiedziałem się ze wspomnianego skarbu kibica.





Khalid Assar i jego opis. Bardziej utytułowanego zawodnika chyba tego dnia nie było.


















Mecz zakończył się wygraną gospodarzy 3-1. Spotkanie rozpoczęło się o 18:00 a zakończyło o 20:13.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz