sobota, 19 sierpnia 2023

TJ Petrvald - SK Ticha 19.08.2023

Fotorelacja wraz z opisem z meczu: Moravskoslezský kraj A2B - I.A třída sk.B muži.

Mecz 2023: 64

 

 

 

 

 

 

 

TJ Petrvald - SK Ticha 19.08.2023 (3-1) 6-Poziom

Att: 160 H: 16:30 Cena: 30 Kc MOV 


TJ Petrvald to był kolejny na mojej liście lokalny klub, gdzie byłem na meczu, ale nie miałem biletu, lub był nieakceptowalny. W tym przypadku bilet był, ale w postaci brzydkiego numerka - Link. Tym razem było tylko ciut lepiej. Otrzymałem "listek" związkowy, bez pieczątki. Ocena 1/10.



Klub od mojej poprzedniej wizyty sprzed 5 lat, zyskał ciekawe ogrodzenie z dużym herbem.

Punkt kateringowy i trybuna.

Miejsce wyjścia piłkarzy na boisko z nazwą sponsora klubu na murawie.

Trybuna kryta nabrała kolorów, ponieważ zainstalowano krzesełka w barwach klubu.








Gospodarze na niebiesko.



















Prawie zawsze jest tak samo. Kiedy akurat jak kupuję bilet i nie patrzę na boisko a w dukaty, pada bramka na boisku. Jak wspomniałem, bilet kiepski o który musiałem się jeszcze upomnieć. Sprzedaż była bardziej nastawiona pod programy. Po jego zakupie, dany kibic był uprawiony do losowania nagród w postaci trzech butelek alkoholu. Co ciekawe, zupełnie przypadkowo wylosowano numery 144,143,142.

Posiadam w domu program z mojej poprzedniej wizyty i szata graficzna, nawet w najmniejszym stopniu, nie uległa zmianie.













Moment losowania nagród i nagrody pod tablicą z wynikami.

Za bramką można było usiąść na ławce, przy stoliczku na kiełbę i piwo.





Bramkarz TJ Petrvald przepuścił jedną bramkę, ale jaką. Kiedy wydawało się że sparował piłkę przy słupku, ta nieoczekiwanie znalazła jednak drogę do bramki i wturlała się z najmniejszą prędkością. Na ponowną reakcję zabrakło czasu.








Nisko lecący samolot Airbus A320 z Antalyi do Ostravy o numerze rejestracyjnym 9A-BTH.



Gospodarze wygrali to spotkanie 3-1, będąc lepszą drużyną. Wspomniana bramka dla gości była honorowym trafieniem, kiedy wynik brzmiał 3-0.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz