piątek, 18 sierpnia 2023

MFK Frydek-Mistek - FK Hodonin 18.08.2023

Fotorelacja wraz z opisem z meczu: MSFL A1A.

Mecz 2023: 63

 

 

 

 

 

 

 

MFK Frydek-Mistek - FK Hodonin 18.08.2023 (0-1) 3-Poziom

Att: 360 H: 18:00 Cena: 50 Kc MOV 


Bardzo ciekawy bilet trafił do mojej kolekcji. Posiada duże loga klubów, chyba rekordowo duże litery VS (mowa o klubach, które je stosują), oraz przede wszystkim umieszczono na wejściówce informację o kolejnym meczu.




W autokarze gości, przy przedniej szybie stoją Pat i Mat.


Przy wejściu na stadion w dalszym ciągu są zamontowane banery Euro 2022 kobiet do lat 19.


To jeden z moich ulubionych czeskich stadionów. Jaka szkoda, że nie ma jupiterów.


Telebim chyba jest już do wymiany.



Gospodarze na niebiesko.




Fani gospodarzy. Ich doping można usłyszeć na filmie z meczu.



































Nagrałem także dźwięk z głośników, który wydobywał się zanim spiker dał głos. Odnieść można było wrażenie, iż jestem na dworcu kolejowym.








Powinno być sprostowanie, iż chodzi o sprzedane bilety. Dzieci na tym stadionie nie płacą. Ja doliczyłem się 360 widzów.




Gospodarze nie strzelają bramek na swoim stadionie. Kiedy byłem tutaj ostatni raz na MFK tj. 11 lat temu, było 0-0. Dzisiaj spotkanie było wyrównane, ale to goście wywieźli trzy punkty, wygrywając 1-0. Stwarzali sobie także więcej klarownych sytuacji, ale w momencie kiedy przeprowadzali groźne kontry. Link do pięknej i jedynej bramki.

1 komentarz:

  1. Na koniec sezonu 2017/2018 byłem we Frydku-Mistku na meczu drugiej ligi czeskiej pomiędzy miejscowym MFK a FK Usti nad Labem. Gospodarze przegrali 1:2 i spadli do trzeciej ligi. Widzę, że ciągle ten klub nie może wrócić na wyższy poziom.

    OdpowiedzUsuń